Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Sheran schreef:Het was incl drinken. Ik heb zelf taarten gemaakt (een yoghurttaart en een appeltaart). Daarvoor had ik meel, suiker, yoghurt, gelatine, appels, rozijnen en diepvriesaardbeien nodig.
Qua drinken had ik 2 flessen frisdrank en nog drie pakken sap. En thee natuurlijk.
Qua eten had ik twee zakken chips, worteltjes in reepjes die je in de dipsaus kon doen, eieren, bastognekoeken en komkommer.
Fleurtje100 schreef:Dat zijn inderdaad wel goedkoper en lekkere dingen allemaal. Scheelt ook veel dat er geen alcohol gedronken is. Wat dat betreft vind ik zelf een high tea organiseren altijd lekker en low budget (en met vooral vrouwelijke gasten kom je daar ook prima mee weg). Als je luxe wil doen start je met een prosecco en verder gewoon thee en zelfgemaakte sandwiches, gebakken brownies/muffins, hartige taartjes maken in muffin vormpjes etc. Een bouillon geserveerd in wijnglas erbij staat ook heel chique (zeker als je glazen neerzet met wat verse kruiden erin en dan bouillon uit een thermoskan of theepot erop schenken.
annastasia schreef:Ik kom ook wel eens op een verjaardag waar dan een paar schalen met borrelnootjes staan, er een schaal met komkommer/ kaas en druiven rond gaat en er toastjes gesmeerd worden.
Vind dat ook erg karig.