Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Metellica schreef:Van de week aan de telefoon zei diegene van Hi dat zodra ik mijn toestel binnen heb en de simkaart erin doe dat dat meteen het nieuwe abbo van start gaat. Geen dubbele kosten dus. Ik heb er nog specifiek naar gevraagd
Prisca schreef:@marloe_ welke provider heb je?.
Lees allemaal vage dingen internetten buiten je BB abo??? Heb ik nog nooit van gehoord ben toch al BB gebruiker vanaf dag 1 dat het in NL was. Ben nog nooit over mijn gebruik heen gegaan alleen toen in amerika. Je hebt kans dat je aan het wappen bent maar vraag me af of dat nog werkt en is mega traag.
En bleutooth staat ook los van je abo ik gebruik mijn oude 8100 met een ander sim kaartje erin zonder BB en doet het prima. Bleutooth is ook geen internet verbinding.
Aanmelden is om je emails te laten registeren op je BB anders komt er niets binnen. Ik doe dit via http://www.kpn.blackberry.com dit kan ook gewoon op je toestel. Dan pakt hij automatisch de gegevens zoals Emei nummer.