Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandyy

Berichten: 30522
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:13

Hier alles gevonden wat ik wilde, ben gisteren ook direct gegaan.

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:20

Hier was het ook al drama met de producten maar hoor net van mijn dochter dat ze nu de pizza wel hebben. Hopelijk straks bij de jumbo nog wat geluk.

Haal hier ook alleen wat ik kan gebruiken, maar dat gaat met tandpasta en wc papier al snel.

Hoe vaak komen er nieuwe acties?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:51

Sharani schreef:
Hier was het ook al drama met de producten maar hoor net van mijn dochter dat ze nu de pizza wel hebben. Hopelijk straks bij de jumbo nog wat geluk.

Haal hier ook alleen wat ik kan gebruiken, maar dat gaat met tandpasta en wc papier al snel.

Hoe vaak komen er nieuwe acties?



Valt totaal niets van te zeggen, nu zijn er ineens heel veel nieuwe achter elkaar, maar soms is het ook weeeeeken stil of alleen wat kortinsacties enzo.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 16:55

Hier ook op scoupy jacht vandaag, maar heb uiteindelijk alleen de Jillz en de Barleduc meegenomen. De pizza's en de chips waren op. De cheesedippers waren sowieso niet verkrijgbaar net als alle andere producten van la vache Qui rit, want AH zou een conflict hebben met de fabriek werd mij verteld.. :?

Misschien kijk ik van de week nog wel even een keer en anders bij de Jumbo, want die pizza's, cheesedippers en chips leken me best lekker!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 17:38

Ntlie_ schreef:
Hier ook op scoupy jacht vandaag, maar heb uiteindelijk alleen de Jillz en de Barleduc meegenomen. De pizza's en de chips waren op. De cheesedippers waren sowieso niet verkrijgbaar net als alle andere producten van la vache Qui rit, want AH zou een conflict hebben met de fabriek werd mij verteld.. :?

Misschien kijk ik van de week nog wel even een keer en anders bij de Jumbo, want die pizza's, cheesedippers en chips leken me best lekker!


Van het conflict weet ik niet, maar als je in de app bij een aanbieding naar beneden scrollt dan kan je helemaal onderaan zien bij welke winkels iets verkrijgbaar is, (qua keten, geen losse winkels), en daar staat AH niet tussen. Daar kwam ik ook pas achter na een mislukte poging bij de AH trouwens. Geslaagd bij Jumbo ervoor :)

Sharani
Berichten: 4672
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 17:40

Hier is die chips, bar le duc en cheese dippers ook bij de jumbo niet gelukt.

Alwiene: dan zal ik de app maar regelmatig checken, want is me wel duidelijk dat je er snel bij moet zijn.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 17:55

Oke, jullie hadden dus écht gelijk dat die kaas uit de Scoupy niet te eten is, gadverdamme!! Ik dacht: Nou dat zal best loslopen, dus hamburger hawaii van gemaakt, en de eerste hap zo uitgespuugd, echt héél vies. Nu maar hamburgen zonder hawaii :')

Bamorka

Berichten: 1165
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:05


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70722
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:22

Bedankt, ik heb een tem geplaatst zodat dit topic op slot kan.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 18:43

En dan hier het slotje.