Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Xyris schreef:Kan iemand mij misschien een beetje verder helpen?
Ik heb net een blackberry + blackberry internetabbo gekocht, maar, het is de bedoeling dat ik msn intensief gebruik (als reducering van de kosten van sms naar het buitenland) Alleen de persoon waar ik contact mee heb ligt in het ziekenhuis, wil niet de hele tijd met jan en alleman praten (alleen met mij) en staat dus als OFFLINE, nou kan hij mij dus wel msn berichtjes sturen op blackberry, maar ik kan niks terug sturen omdat ik het bericht krijg dat meneer offline is... Hoe los ik dat op?
ManonR_ schreef:Hebben jullie ook dat als je de voicemail aan hebt staan dat je mobiel dan maar heel kort overgaat voor ie op voicemail springt? Bij mij was dat dus wel. Heb nu mijn voicemail uitgezet omdat ik anders nooit op tijd ben met opnemen. Erg jammer. Vraag me af of dit alleen bij die van mij is of dat een ‘kwaaltje’ wat alle Blackberry’s hebben?
Ninla_ schreef:Nou bij deze mijn ervaring, super fijne telefoon. Snel internet, nooit geen problemen. Enig nadeel door al het msnen en hyven moet je de batterij elke dag opladen na een tijdje!
Xyris schreef:Kan iemand mij misschien een beetje verder helpen?
Ik heb net een blackberry + blackberry internetabbo gekocht, maar, het is de bedoeling dat ik msn intensief gebruik (als reducering van de kosten van sms naar het buitenland) Alleen de persoon waar ik contact mee heb ligt in het ziekenhuis, wil niet de hele tijd met jan en alleman praten (alleen met mij) en staat dus als OFFLINE, nou kan hij mij dus wel msn berichtjes sturen op blackberry, maar ik kan niks terug sturen omdat ik het bericht krijg dat meneer offline is... Hoe los ik dat op?