Vorige topic: [TV] Centraaltopic "Help, ik heb een probleem met msn"
Dit topic is bedoeld voor alle vragen die betrekking hebben op MSN. Problemen, vragen, smileys enz enz. .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DramaQueen_ schreef:Ik kan mijn msn naam niet eens meer veranderen
Elessar schreef:Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe versie die ik vanochtend verplicht moest downloaden.Computer wordt er ook slomer van lijkt het.
Veirl schreef:Elessar schreef:Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe versie die ik vanochtend verplicht moest downloaden.Computer wordt er ook slomer van lijkt het.
Ik vind het ook maar een rot msn.
Dreamy schreef:Hij hangt de heletijd nu..
Wat kan ik daaraan doen?
Typen gaat bijna niet, meerdere gesprekken al helemaaaal niet meer!
Help?
Citaat:Gebruik jij een oudere versie van MSN of Live Messenger? Hopelijk ben je er niet teveel aan gehecht geraakt, want je moet van Microsoft verplicht upgraden naar versie 8.1. De reden: een gevaarlijk lek in de software.
Vorige week kwam Microsoft al negatief in het nieuws omdat het gebruikers van Windows stiekem een update had opgedrongen, zelfs al hadden de gebruikers de ‘auto-update’ functie uitstaan. De patch voor Messenger moet wel vrijwillig worden geïnstalleerd. Doe je dat niet, dan krijg je elke keer dat je inlogt een melding te zien dat je je versie moet opwaarderen.
Noodmaatregel
Iedereen die 6.2, 7.0 of 7.5 nog gebruikt, om wat voor reden ook, krijgt een installatie-wizard voorgeschoteld die je stap voor stap door de update heenleidt. De update werd aangekondigd op een weblog van het bedrijf. Veiligheidsmedewerker Anand meldt daarop heel blij dat er ‘geen enkele reden is waarom je een oudere versie van de Messenger zou blijven gebruiken’.
Dat klinkt erg optimistisch. In werkelijkheid is de verplichte update een noodmaatregel nadat eerder ontdekt werd dat er een gevaarlijke fout in de software zat: hackers konden gevaarlijke codes verstoppen in de berichtjes waarmee je andere gebruikers uitnodigt om te chatten. De update zit ook verwerkt in de maandelijkse Patch-ronde die Microsoft verspreidt. Om echt alle gebruikers te kunnen bereiken is er daarnaast gekozen voor de verplichte upgrade.