Np, mooi dat je er zo uitkomt. Soms is het makkelijker met screenshots uitleggen, maar dat is weer zo'n gedoe Het is ook een kwestie van lekker aanknoeien.
Het probleem met verschillende schermresoluties is niet zo heel simpel snel op te lossen, of vind ik iig een poedersuiker klus en ben er ook niet heel erg in thuis. Je kan verschillende dingen doen, zo kun je zoveel mogelijk met percentages werken, maar als je theme niet zo opgebouwd is, is dat paasei veel werk om om te zetten, zou ik niet aan beginnen als ik jou was. Makkelijkste is toch een gemiddelde te zoeken, zodat het bij verschillende resoluties er goed uitziet. Code(google)woord voor dit issue is 'responsive'.
Hoe bedoel je precies dat de box niet helemaal doorloopt? Valt er gewoon een deel vanaf of is de marge anders? Of bedoel je juist dat het te vroeg ophoudt bij het grote scherm? De content box krijgt vaak geen height mee, omdat die zich aanpast aan wat erin staat. Als je 'm toch groter wil, zou je een percentuele height kunnen instellen en eventueel de overflow:scroll; kunnen doen, maar dat is imo wel heel lelijk als dat niet uitkomt. Mss kun je dan beter klooien met marges.
Laatst bijgewerkt door Knoffer op 28-11-13 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt