Ervaringen DressLily.com ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-16 18:21

:wave:

Af en toe komt er op mijn FB tijdlijn een advertentie van de website Dresslily.com voorbij.
Staan leuke dingen op en het lijkt allemaal weinig te kosten.

Vraag me af of er bokkers zijn die al eens bij deze website iets hebben besteld. Hoe lang is de levertijd ongeveer en is de kwaliteit een beetje oké? En de maten, vallen die ook zoals aangegeven?
En natuurlijk ben ik het meest benieuwd of het daadwerkelijk netjes geleverd wordt! :D

ikkedus
Berichten: 3275
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 18:29

De maten schijnen vrij ruim te vallen.
Mijn zus heeft laatst een bestelling gedaan en had maat L terwijl ze normaal xxl heeft. Er is op de site ook een maattabel die je kunt raadplegen.
Wel even opletten dat de goederen uit Amerika komen en dat je dus invoerrechten moet betalen.
De bestelling van mijn zus komt ook nog eens in 2 delen, waardoor het toch nog duur werd,
Vd kwaliteit kan ik nog niks zeggen.

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-16 20:27

Verder niemand ervaringen?

ikkedus
Berichten: 3275
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 22:51

Hmm jurk uit deel 2.vd bestelling is inmiddels binnen bij mijn zus. Die valt weer klein, maar het is wel een leuke jurk en ook wel mooie stof. ( a-lijn, zwart met zwanen). Die is xxxxl en past net.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 16:34

Staan leuke dingen op, maar ik ben wel benieuwd hoe de verzendtijd is. Ook zie ik wat jurkjes langs komen die ook op aliexpress staan.

ikkedus
Berichten: 3275
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:00

Deze bestelling was pas na 2 wkn binnen.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27975
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:35

vraagje:

Citaat:
Customers buying more than the two-item and $25 limit will face a 50% import tax on anything they buy, including shipping costs. They will have to pick up items direct from customs facilities. Therefore, they will not be able to have items delivered to their home, or even to a post office for collection.


Dus als ik nou 4 jurkjes wil, en ik bestel die in 4 verschillende bestellingen, werkt dat? :)) Dan is elke bestelling onder de 2-stuks limiet en onder de 25 dollar. Of gooien ze dan alles alsnog bij elkaar in en wordt het alsnog opgeteld? Ervaringen?

En bij ons wordt het toch gewoon wel bij het postkantoor bezorgd als je wel importbelasting moet betalen?

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:37

Het is (vaak) goedkope Chinese rommel met rare maten en rare stofjes.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27975
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:40

Ik ga inderdaad uit van niet al te geweldig spul. Ik kies dan ook de snit en vorm uit die dat een beetje kan hebben zeg maar :)) Maar dan nog ben ik benieuwd of er kruip-door-sluip-door weggetjes zijn.

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:52

Als je rechtstreeks uit china bedteld is dat wel zo Rije :j dus ik verwacht dat het hetzelfde werkt met amerika.

Al moet ik wel zeggen dat die chinezen wat anders op het pakketje zetten dan dat erin zit. Ik heb een smartwatch besteld €25,- komt t pakketje binnen, staat op het formulier: Smartwatch value: $5

Dus er zijn genoeg wegen om het te omzeilen

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Ervaringen DressLily.com ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 23:16

De maten zijn niet per se ruim. Wachttijd verschilt per keer, eerste keer binnen 2 weken bestelling maar ben nu al 3-4 weken aan het wachten op iets.. Heb nu jurken en chokers daar besteld, en 1 jurk binnen :)