Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:05

Een niet rotte Nissan Patrol 2,8 6 cilinder van '99 of zo. Maar die zijn allemaal rot

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:16

friesam schreef:
Een niet rotte Nissan Patrol 2,8 6 cilinder van '99 of zo. Maar die zijn allemaal rot

Paar vierkante meter plaatwerk, lasapparaat en wat tijd.........


Scum schreef:
Dat zou zomaar kunnen ikke. Afgelopen zondag heb ik echt zo'n mooie vierkante Discovery gezien. Hele mooi hoekig en robuust. Ik kan daarvan eigenlijk geen plaatjes op internet vinden. Misschien was het een ouder model. En wat een ruimte van binnen! Ben daar mooi even een rondje om heen gelopen :)
Hoe dan ook, het blijft dromen voor me....

Afbeelding

Deze? Dat is gewoon de huidige Discovery IV.....

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:22

ikke schreef:
friesam schreef:
Een niet rotte Nissan Patrol 2,8 6 cilinder van '99 of zo. Maar die zijn allemaal rot

Paar vierkante meter plaatwerk, lasapparaat en wat tijd.........


De onze heeft meer lasnaden als blik denk ik :')
En hij is groen, vind blauw mooier, dus ook nog wat nieuwe lak :D

cjb
Berichten: 690
Geregistreerd: 28-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:33

Afbeelding
1.111.617,- euro. Dus zal wel een droom blijven

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:39

Die lijkt er al meer op, die zou op mijn oprit overigens ook wel welkom zijn. Maar in mijn herinnering was die Discovery die ik zag nog hoekiger.

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 20:47

De Discovery die jullie bedoelen is denk ik de Sport versie. Die lijkt op de Range Rover Evoque.

Leuke auto's komen voorbij <3
Ik ben gek op mooie auto's en heb ook echt een hoop droomauto's! Een paar:

Foto aanklikken voor bron/grote foto.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Subaru Impreza WRX STI Hatchback | VW Scirocco | Porsche Macan


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Jeep Grand Charokee SRT8 | Land Rover Defender | Porsche 911 964 | Subaru Impreza WRX STI

De nieuwe VW Tiguan vind ik ook zo gaaf!

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 23:25

__denise schreef:
De Discovery die jullie bedoelen is denk ik de Sport versie. Die lijkt op de Range Rover Evoque.

Leuke auto's komen voorbij <3
Ik ben gek op mooie auto's en heb ook echt een hoop droomauto's! Een paar:

Nee, de nieuwe 2017 Discovery wordt de vergrote versie van de Sport.

Het zou wel kunnen zijn dat op het chassis van de Disco III/IV de nieuwe Defender gebouwd gaat worden, gezien er militaire voertuigen getoond zijn op basis van dat chassis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:29

Ik moet zeggen dat ik sinds ik de Tesla met ludicrous mode heb ik een 'normale' auto met benzinemotor geen ruk meer aan vind. :=
Auto's die zelf hun deur niet voor je open doen wanneer je aan komt lopen ook niet. Auto's die je niet via je app op je foon uit z'n parkeerplaats kunt laten rijden zonder dat je erin zit ook niet.
I love autopilot <3
Autorijden heeft een compleet nieuwe dimensie erbij gekregen. Het lijkt soms net alsof die auto een soort van vriendje van je is die een beetje leeft.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 00:31

Maureen95 schreef:
Ik wil heel graag een Volvo. Ik zou al blij zijn als ik een keer een ritje in zo een mooie volvo mag maken <3 Ze hebben hier in de buurt ook een rijschool waar ze in deze autos rijden :)) [ [url=m/uMPIpB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Grappig, deze (en ook precies deze, ook deze kleur) heeft mijn vader. Leuk ding, maar in en uitstappen is een beetje moeilijk doordat het zo'n lage auto is :+

Yunaa

Berichten: 2725
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:52

Anoniem schreef:
Ik moet zeggen dat ik sinds ik de Tesla met ludicrous mode heb ik een 'normale' auto met benzinemotor geen ruk meer aan vind. :=
Auto's die zelf hun deur niet voor je open doen wanneer je aan komt lopen ook niet. Auto's die je niet via je app op je foon uit z'n parkeerplaats kunt laten rijden zonder dat je erin zit ook niet.
I love autopilot <3
Autorijden heeft een compleet nieuwe dimensie erbij gekregen. Het lijkt soms net alsof die auto een soort van vriendje van je is die een beetje leeft.

Zou niks voor mij zijn. Ik heb toch liever een auto (Audi) die gewoon nog lekker 'auto' is :)) . Een automaat; OK. Maar zelf uit een parkeerplaats rijden etc. , nee... Ik moet nog wel alles zélf kunnen doen }>

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:00

een lamborghini :D of een mini cooper. een porsche is ook heel mooi :) maar ik vind een citroen cactus ook heel mooi :)

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:42


anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:01

Esmee_98 schreef:
De Bugatti Chiron staat trouwens ook echt op mijn lijstje. Zoooo gaaf. Heb m dit jaar in Le Mans gezien, echt geweldig <3
[ [url=m/uxiRTR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeh, die is ruiggggggg

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:06

Afbeelding
Ford mustang 1966

Zó lekker, ik zou m elke dag even in zn kontje knijpen

Fifo
Berichten: 115
Geregistreerd: 12-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:21

Anoniem schreef:
Ik moet zeggen dat ik sinds ik de Tesla met ludicrous mode heb ik een 'normale' auto met benzinemotor geen ruk meer aan vind. :=
Auto's die zelf hun deur niet voor je open doen wanneer je aan komt lopen ook niet. Auto's die je niet via je app op je foon uit z'n parkeerplaats kunt laten rijden zonder dat je erin zit ook niet.
I love autopilot <3
Autorijden heeft een compleet nieuwe dimensie erbij gekregen. Het lijkt soms net alsof die auto een soort van vriendje van je is die een beetje leeft.


Een normale benzine motor geen ruk meer aan, doe mij dit maar dan. Veel meer emotie dan een Tesla :+
https://www.youtube.com/watch?v=Nxz-5wzs-A4

marshmellow

Berichten: 742
Geregistreerd: 10-01-10
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 19:43


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:58

Fifo schreef:
[naam] schreef:
Ik moet zeggen dat ik sinds ik de Tesla met ludicrous mode heb ik een 'normale' auto met benzinemotor geen ruk meer aan vind. :=
Auto's die zelf hun deur niet voor je open doen wanneer je aan komt lopen ook niet. Auto's die je niet via je app op je foon uit z'n parkeerplaats kunt laten rijden zonder dat je erin zit ook niet.
I love autopilot <3
Autorijden heeft een compleet nieuwe dimensie erbij gekregen. Het lijkt soms net alsof die auto een soort van vriendje van je is die een beetje leeft.


Een normale benzine motor geen ruk meer aan, doe mij dit maar dan. Veel meer emotie dan een Tesla :+
https://www.youtube.com/watch?v=Nxz-5wzs-A4


Ik heb hier een Audi Q7 door ABT getuned en omgebouwd naar een AS 7.
Zitten o.a. speciale uitlaten onder om hem een gewelddadige brul te geven dus ik dacht dat ik een Tesla niks zou vinden omdat er geen geluid uit komt, maar niets is minder waar.

Ik hoef die ouderwetse dino niet meer mee.
Met zijn 762 pk en 1170 Nm heeft mijn Tesla heel wat meer in de melk te brokkelen dan al die brulapen, ook bij hogere snelheden *\o/*
Het geluid van zijn 17 speaker 560 watt audiosysteem trekt mij veel meer. De auto heeft zijn eigen spotify account, die krijg je er gewoon bij :Y)
Het geluid van de electromotoren (net een spaceship tijdens warpspeed) klinkt echt hemels wanneer je vroeg in de ochtend vol gas bij huis weg rijdt want warm rijden hoeft niet meer. En je maakt de buren ook niet meer wakker terwijl je van 0-100 binnen 3,2 seconden de straat uit bent ( niet doen als je in een woonwijk woont :') )

Geen trage brulaap meer voor mij hoor :n
Zo'n Tesla wekt vanzelf hele andere emoties bij je op :P

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:04

Een oude (huidige versie vind ik ook mooi) Jeep Renegade

Afbeelding

Of een Chevrolet Impala of Lincoln

Afbeelding

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:33

Citaat:
Ik heb hier een Audi Q7 door ABT getuned en omgebouwd naar een AS 7.
Zitten o.a. speciale uitlaten onder om hem een gewelddadige brul te geven dus ik dacht dat ik een Tesla niks zou vinden omdat er geen geluid uit komt, maar niets is minder waar.

Ik hoef die ouderwetse dino niet meer mee.
Met zijn 762 pk en 1170 Nm heeft mijn Tesla heel wat meer in de melk te brokkelen dan al die brulapen, ook bij hogere snelheden *\o/*
Het geluid van zijn 17 speaker 560 watt audiosysteem trekt mij veel meer. De auto heeft zijn eigen spotify account, die krijg je er gewoon bij :Y)
Het geluid van de electromotoren (net een spaceship tijdens warpspeed) klinkt echt hemels wanneer je vroeg in de ochtend vol gas bij huis weg rijdt want warm rijden hoeft niet meer. En je maakt de buren ook niet meer wakker terwijl je van 0-100 binnen 3,2 seconden de straat uit bent ( niet doen als je in een woonwijk woont :') )

Geen trage brulaap meer voor mij hoor :n
Zo'n Tesla wekt vanzelf hele andere emoties bij je op :P


Jouw profielfoto past precies bij m'n reactie op jouw verhaal :+

Anoniem

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:39

Tja, sorry dat je er moeite mee hebt :(:)

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:42

Anoniem schreef:
Tja, sorry dat je er moeite mee hebt :(:)



Haha geen probleem, kan heel goed begrijpen dat je er trots op bent. :j het is ook een hele mooi auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:44

Nachocheese schreef:
[naam] schreef:
Tja, sorry dat je er moeite mee hebt :(:)



Haha geen probleem, kan heel goed begrijpen dat je er trots op bent. :j het is ook een hele mooi auto.


Dankje :)

SumSum
Berichten: 677
Geregistreerd: 15-05-07

Re: Wat is (zijn) jouw droomauto('s)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:02

Ik ga dan voor een VW Scirocco en een T1 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 23:24

Oeeh!

1. Chevrolet camaro
Afbeelding

2. Zo'n groene honda 2016 :wow:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 00:02

Mijn vriend heeft vorig jaar mijn droom auto gekocht, de Europese versie van de Ford Mustang. Ik mag er wel met rijden, maar ik durf niet, er zit zoveel power onder de kap. Maar meerijden is ook al super.

Als mijn huidige wagen niet meer doet wat ie moet, zou ik graag een Hyundai Tucson of SantaFee kopen, vind die bakken zo mooi. <3