Facebook: de tijdlijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Facebook: de tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:09

Ik ben er niet zo'n fan van. Vooral leuk dat ze je nu een keuze geven terwijl iedereen er over een tijdje toch wel mee opgescheept zit, of je nu wilt of niet. :')

Overigens hoorde ik ook dat je geen dingen kunt deleten op je tijdlijn? Weet niet of het waar is, maar dat vind ik wel een nadeel (hij is namelijk wel handig om je berichtjes even door te lopen :)) ) niet dat er zoveel boeiends op mijn FB staat en alles staat afgeschermd, maar toch. :D


Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:11

Neej schreef:
Ik ga zo thuis ff kijken of ik dat kan vinden Elaine, ben nu op m'n werk maar ga bijna weg :P

Al mijn berichten worden trouwens gewoon standaard "voor alleen vrienden" gepost, maar ik weet ook niet meer hoe ik dat geregeld heb :P


Gewoon via je account/privacy instellingen denk ik? Daar kun je al die dingen instellen. :j

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Facebook: de tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:41

Wat zijn levensgebeurtenissen dan precies? Dingen zoals wanneer je geboren bent?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Facebook: de tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 16:43

Ah oke, dat soort dingen heb ik sowieso niet ingevuld staan. Maar wel gek dat je dat er niet uit kunt halen...

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Facebook: de tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:03

Dat is altijd zo, ook met dat nieuwe profiel (wat je nu hebt als je nog geen tijdlijn hebt). Toen was het ook "kies nu het nieuwe profiel!" blabla en vervolgens had ineens iedereen 'm. Wat nou keuze :')

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Facebook: de tijdlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:43

Dat snap ik Neej, maar zo wordt het niet gebracht :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:49

Ach, ik ben er een beetje neutraal over. Maar ik ben sowieso niet zo'n groot van van Facebook, enige reden dat ik het heb is omdat er een groep is van mijn klas en anders mis ik veel informatie mbt opdrachten ed. en ik blijf op de hoogte van feestjes. :))

Maar goed, zodra er iets nieuws wordt ingevoerd wordt er geklaagd.... zo is de mens :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Plonspony en 94 bezoekers