Ervaringen met SYM scooters gevraagd.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: Ervaringen met SYM scooters gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 08:47

Ik heb ook voor deze 3 scooters gekeken en ben uiteindelijk voor de fiddle gegaan.
Omdat ik de mio met mijn 1.75 toch echt te klein vond, wat voelde ik me l*llig als ik op dat dingetje zat en je hebt geen opbergruimte.
De cello was geweldig alleen te groot om door de deur te passen.
En de fiddle is perfect! de buddyseat is groot genoeg voor een helm + extra hangslot oid.

Ik wou graag dat het zadel + de binnenkant bruin werd maar dat word niet meer geleverd dus als ik een fiddle wou met bruin moest ik voor het showroom model gaan en die was zwart met bruin.
Maar die was toevallig heel erg mooi! O:)
Hij word morgen gebracht *\o/*



Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 07:32

Als nog even mijn review op de fiddle 2.
Toen hij gister kwam was ik door het dolle heen natuurlijk!
Gelijk heerlijk stukje wezen rijden en wat rijd hij heerlijk solide, je voelt je helemaal niet onveilig tussen de auto's zoals ik op een aprilia sr wel heb! Ook het sturen gaat soepel en trekt aardig snel op! Bij de 30 blijft hij heel even staan maar dan zit hij ook zomaar op de 50!

Ook de buddyseat is echt ruim en plaats genoeg voor een helm (geen integrale) en dat gereedschapssetje en mijn super killer slot ;)

Kortom een en al lof over mijn scoot!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, karinmanon, Sanne_com, Sannens, Sydney_Zorro en 22 bezoekers