toetsenbord probleem, tekens kloppen niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 16:59

Het apenstaartje zit bij een toetsenbord dat op Nederlands staat daar waar op het internationaal toetsenbord ~ en ` zitten, dus links van de 1 :P

(Ik heb een jaar lang op een incorrect toetsenbord gewerkt, dat viel met geen mogelijkheid aan te passen... Kostte even wat aanpassingsvermogen van mijn kant, maar echt, alles went :P)

Gelukkig dat het bij jou wel aangepast kon worden :j


Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 00:44

Het is jouw fout, als jij "Nederlands" aangeklikt hebt bij de computer gebruiksklaar maken :P
In onze versie van XP was het echt een fout, die is uiteindelijk ook teruggegaan omdat 'ie meer kuren ging vertonen... :=

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: toetsenbord probleem, tekens kloppen niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:02

Nouja, het lijkt inderdaad logisch dat als je in Nederland woont, alle toetsenborden op Nederlands zullen staan en dat dat dus de manier is waarop je het gewend bent. Maar dat is niet zo. Het toetsenbord met de @ op de 2 is Amerikaans. Dus als jij Nederlands hebt aangeklikt, dan is het jouw fout. Alleen je deed het niet expres, omdat je het niet wist.

Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: toetsenbord probleem, tekens kloppen niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:14

Figaro: je toetsenbord staat waarschijnlijk op VS en dan heb je inderdaad 'e in plaats van é. Je kunt even in het configuratiescherm bij toetsenbordinstellingen kijken en dan kiezen voor VS (Internationaal) in plaats van voor VS.


Konstantine
Berichten: 10902
Geregistreerd: 19-04-09

Re: toetsenbord probleem, tekens kloppen niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:11

Oh, je hebt een Mac... Daar weet ik helaas niets vanaf :=


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers