Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Maaik schreef:grauwman schreef:maaik bij mij staat precies hetzelfde achter de wifi. de ene keer zie ik duidelijk wifi staan en de andere keer niet, weet niet waar het aan ligt.
Ik heb nog geen één keer duidelijk wifi gezien. Heb ook nog steeds niet via wifi kunnen internetten, helaas..
Maaik schreef:Bij mij staat er GPRS en dan het aantal streepjes bereik en daaronder wel wifi. Maar als ik het browser opstart krijg ik 'Dit is een wifi service. Controleer of uw toestel is verbonden met wifi netwerk en probeer het opnieuw'
Bij verbinding beheren staat er een liggend streepje achter wifi
Als ik bij Wifi verbinding instellen ben en druk op netwerk zoeken, krijg ik ons netwerk, daar klik ik dan op, dan druk ik op verbinden en dan krijg ik 'reden: verificatie bij netwerk mislukt'
Polaris schreef:Hoe kun je nou een softwarefout verzinnen
Die lui zijn echt niet op hun achterhoofd gevallen hoor.
Ronnie25 schreef:Je wifi gaat geloof ik niet automatisch , de eerst paar dagen kon ik ook internetten , dacht ook fat het via wifi was ... Tot ik de rekening zag ! :p zou het eerst goed checken
EstherMe schreef:En als je al belt met Hi vind je in de Hi Winkel het allerbeste verlengingsaanbod met een gratis nieuwe mobiel.
Dit staat er op de Hi site.. lijkt me dan dat je dezelfde aanbieding krijgt? ik ga dinsdga we even langs, krijg ik niet dezelfde aabieding bestel ik m online! Moet toch lang wachten als ik m online bestel!
borrie01 schreef:ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten.
ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.
x_manon_x schreef:Zou je als je internet hebt gewoon gratis kunnen internetten in het buitenland?
Suus__ schreef:Ligt het aan mij of staan er heel weinig thema's op de site en moet je er ook nog eens voor betalen?
borrie01 schreef:Prisca schreef:Ik heb nu een 3g toestel ik merk het verschil niet echt ik vraag mij af hoeveel het verschil is.
EN heel vaak is er niet eens 3g verbinding.
Ik heb regelmatig spijt dat ik minn BB8900 toestel heb weggedaan voor de BB9520 (stormII).
welke provider heb je ?
borrie01 schreef:Jeszica schreef:Ik denk ook niet dat je mobiel internet moet gaan vergelijken met hoe snel je verbinding thuis is;)
nou mijn bb is sneller met 3g als kabelinternet thuis.
2009 schreef:hier meld zich nog een bb-er (curve) hebben jullie weleens problemen gehad met de synchronisatie van e-mail? eerder had ik dit nooit maar sinds begin v.d. week staan de mailtjes die ik al gelezen heb op m'n bb, als ongelezen in m'n mailbox..? snap er nix van, heb al geprobeerd om de boel opnieuw in te stellen maar krijg het echt niet voor elkaar..
kimmert schreef:ik heb een eindeloos BB internet abbo van Hi dus hoef niet bang te zijn dat ik over een limiet heenga:)
Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Knuffeldier, Sita_xx, VogeltjeM en 60 bezoekers