Blackberry Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:56

Ik voel een nieuwe verslaving opkomen! Was op zoek naar een telefoon met goede internet verbinding en mijn abo blijkt al vanaf september afgelopen te zijn dus ik mag verlengen + nieuwe telefoon zoeken en ik heb dus naar een Blackberry gekeken. Aangezien deze wel echt lijkt te voldoen aan mijn eisen. :P

Vandaag even bij KPN wezen kijken hoe hij er in het echt uitziet en ik ga hem dit weekend via internet bestellen. *\o/* Toen stuitte ik op dit topic en zag ik ook nog eens de link naar bbstore.nl en ik denk dat dit echt een verslaving gaat worden! Wou eerst een Bold 9700 omdat ik dacht dat dat helemaal de allernieuwste was (toch?) en toen zag ik de witte (curve) liggen bij KPN en die is ook mooi! Maar ik kan de 9700 ook voorzichtig wit gaan maken natuurlijk. Alleen jammer dat de garantie dan vervalt dus dan wordt het eerst een silicone hoesje denk ik.

Blijf hier zeker meelezen want hier verschijnt heel veel leuke info!


Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 16:35

Hi geeft 2 jaar garantie op de toestellen, net vrijdag een telefoon van iemand anders bij KPN ingeleverd was ook een hi abo. Hij loopt steeds vast en ze hebben hem zonder vragen ingenomen en gelijk opgestuurd. Kunnen we over een paar weken weer ophalen. Als je geen verzekering hebt krijg je alleen geen leentoestel dus moet je je die tijd redden met een oude phone die je misschien nog hebt liggen.

Ik wacht vol spanning op mijn BB 9700 hoop dat ze hem dinsdag komen brengen. Heb al wel 6 silicone hoesjes voor 9 euro incl. verzendkosten gekocht. :D

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-10 22:17

Wel je contract van je abo meenemen dat is je garantiebewijs die hebben ze wel nodig.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 19:06

Ik kreeg net een SMS van de HI, morgen komt TNT post mijn BB brengen. *\o/* Dan hoop ik stiekem dat het BB internet dan ook binnen 2 uur is geactiveerd. Staat op de site dat het tot wel 24 werkuren kan duren namelijk. Maarja heb nog genoeg te ontdekken als die binnen is.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:25

Ik heb ook een Hi abo, die ik nu verlengt heb en mijn BB ligt nog bij de postbode in de auto maar mijn abo is al omgezet naar BB internet dus als hij straks komt kan ik direct aan de slag. :D

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 19:02

Ik heb hem nu drie uur en nu al verslaafd! Kan de pc wel uitdoen.


Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 00:04

Het instellen is echt heel erg eenvoudig! Hij leid je door de instellingen en is duidelijk en stap voor stap op zijn Nederlands. En heel veel hoef je niet in te stellen. De tijd en je email en je email is ook heel makelijk vooral als je een hotmail of yahoo emailadres hebt. Je hoeft alleen maar 1x je mail adres + wachtwoord in te typpen en dan is het al ingesteld.

WiFi instellen is toch alleen om je BlackBerry aan te sluiten op je lokale (bijvoorbeeld) Thuis modem? Niet iets wat in de winkel te regelen is aangezien ze vanaf de winkel toch niet in contact kunnen komen met de modem die jij wil gebruiken. Of zie ik het nou verkeerd? :o

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-10 20:54

Ik heb een 2 jarig hi 20 abo met BB internet en betaal elke maand 26,95 euro.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 15:03

Nee dat is de goeie! Daar kan je heel simpel zelf thema's maken. +:)+

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 17:54

Ik heb hem bijna 2 weken geleden besteld bij hi op vrijdag, kreeg hem op dinsdag binnen en voor ik hem binnen had was mijn hi abo al omgezet naar BB. Dit was ook met verlengen. Dus dan zouden ze in 1 week ineens 2 a 3 weken achterstand hebben? Beetje raar. Vooral omdat die van jou weer is terug gezet. Wat een prutsers zeg.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 18:53

Oh jee ik dacht precies hetzelfde! Waarom dan een BB. :P

Maar goed verkeerd gelezen dus.

Ik heb een bold 9700 genomen omdat die het nieuwste was en een betere camera, accu e.d. heeft.

Voor mijn abo maakte het niet uit welke BB ik zou nemen dus leek de Bold 9700 voor mij persoonlijk het beste.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:45

Je kan silicone hoesje kopen bij webshop, maar dan vind ik ze redelijk duur. Heb er een aantal via ebay gekocht en die waren heel erg goedkoop.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 21:30

Alleen de achterkant en zijkanten. Met uitsparingen voor de oplader, headset e.d.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 13:36

Ik zou zeker niet akkoord gaan met 3 weken wachten wat HI betreft.

Het is HUN fout waar jij nu de dupe van bent. Je moet betalen voor iets wat je nieteens gebruikt!

Daarnaast moet jij de klantenservice bellen + betalen terwijl je helemaal niet de oorzaak bent van het probleem.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:00

Leuk! En voor een goede prijs!

Ik mis een goede navi voor de BB je hebt wel wetravel maar dat krijg ik met geen mogelijkheid geinstalleerd helaas.

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 14:19

Leuke site Borrie01!

Ga zeker straks wat bestellen! Want die siliconen hoesjes zijn echt goedkoop!

Zit nog even te twijvelen welk golla tasje ik de leukste vind want die wil ik eigenlijk ook heel graag. Lijkt me wel veiliger voor bij de stal.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Fangio, Florenc, Ipsiedipsie, joyce83, rossi en 86 bezoekers