nieuwe laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 11:27

Pff zie door de bomen het bos niet meer.

Heb zelf totaal geen verstand van laptops, maar nu wil ik graag over een paar weken een nieuwe laptop aanschaffen.
Wat ik zoal doe nu op de computer:
Msnen
Internetten
Foto's en verslagen staan erop
Grotere games spelen
Muziek en films downloaden

Wat is nu een goede keus?
Hoeveel geheugen is handig met deze eisen, zodat de laptop toch nog lekker snel is?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:34

Ik heb zelf een laptop van Acer.

Acer Aspire 5715Z
Citaat:
Acer Aspire 5715Z-2A2G12Mi: veelzijdige huisgenoot
De Acer Aspire 5715Z-2A2G12Mi is het flexibele antwoord als u de privé-boekhouding bij wilt houden én wilt genieten van multimedia zoals muziek en foto's. Met onder meer een 1,6 GHz Intel-processor, 2 GB werkgeheugen en WLAN-ondersteuning voor draadloos internet is het prettig werken en ontspannen.

Windows Vista Home Premium & 2 GB werkgeheugen
Het gebruiksvriendelijke Windows Vista Home Premium heeft de leiding. Al uw toepassingen worden efficiënt verwerkt door een vlotte 1,6 GHz Pentium Dual Core-processor T2330 in combinatie met 2 GB werkgeheugen, en de harde schijf biedt met 120 GB alle plaats aan uw foto's, muziek en documenten. Het 15,4 inch breedbeeldscherm biedt met een resolutie van 1280 x 800 een heldere kijk op de beelden die de Intel GMA X3100-videokaart verzorgt, en uw oren worden verwend door het haarzuivere geluid van de ingebouwde stereospeakers. Met de Acer 5715Z-2A2G12Mi geniet u van ieder detail.

WLAN & DVD-brander
U surft draadloos op internet dankzij WLAN, met de 802.11b/g-ondersteuning vliegt u razendsnel over het web. Als u even wilt ontspannen stopt u uw favoriete film in de DVD-SuperMultidrive Dual Layer, en randapparatuur sluit u eenvoudig aan via de 3 USB 2.0-poorten. De Acer Aspire 5715Z-2A2G12Mi laat zich niet in een hokje plaatsen.

Heb zelf deze laptop en ben er super tevreden mee. Heb hem gekocht zodat ik ten alle tijden een laptop beschikbaar had om mee te nemen naar school, vanwege een afstudeerproject. Is een snelle laptop, voor zowel thuis gebruik, als serieus gebruik. Genoeg werkgeheugen, waardoor het mij nog nooit overkomen is dat ie langzaam werd, of het niet meer bijhield qua dingen downloaden/openen etc. :) Als je meer wilt weten over dit type laptop, kun je altijd even pb-en, ga nu snel even eten :D

Jes

Re: nieuwe laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:13

Ik heb zelf de Acer Travelmate 5720.
Ben er erg blij mee. Ik heb het aan een vriend van mij gevraagd die er veel verstand van heeft, en die dingen ook vaker koopt voor anderen. Ik heb hem verteld wat ik er graag op wou hebben en wat ik er mee doe, en hij heeft het geregeld.
Mijn computer is hartstikke snel.