Nieuwe Sim-kaart Orange? (prepaid)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Nieuwe Sim-kaart Orange? (prepaid)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 18:15

Zat ik net lekker te bokken, gaat m'n telefoon: 'Met die en die van Orange, heeft u een momentje?'
Nou, vooruit dan maar.
Het kwam er op neer dat ze een nieuwe sim-kaart hadden, voor prepaid telefoons, waarbij bellen en/of (niet helemaal duidelijk) sms'en 9 eurocent per minuut/per bericht zou gaan kosten.
Je beltegoed wordt iedere maand automatisch met 7,50 opgewaardeerd (genoeg voor mij, gebruik dat ding nauwelijks) en wat je overhoud gaat gewoon mee naar de volgende maand.
Je houd gewoon je nummer en je toestel.
Klinkt ideaal, maar (wantrouwig als ik ben) zouden er niet wat addertjes onder het gras zitten?
Heeft iemand dit of is iemand ook gebeld?
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

BVD, Annemarie

Edit: Ik wil er nog even bij vermelden, dat ik dus echt niets van mobiele telefoons en tarieven e.d. af weet, behalve hoe m'n eigen werkt..

Annettee

Re: Nieuwe Sim-kaart Orange? (prepaid)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:31

Hm, ik weet het niet. Maar waarom zou je dit nemen als je toch nooit belt of sms'st? Het is wel 7,50. Dat is dan jaarlijks toch best veel en als je er toch niets mee doet zou ik het niet doen. Ik word hier niet over gebeld, want zit bij T-mobile. Maar k zou het niet aanraden als je bijna niet belt. Want dan verspil je gewoon je geld.. :S

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 18:35

Ja.. maar..
Toch scheelt het wel veel in de kosten, ik bel nu nl. voor 35 cent en sms voor 23 cent, vandaar ook dat ik dat ding nauwelijks gebruik..

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:37

Maar kun je dan niet een ander tariefplan nemen zeg maar? Dat kan ik bij T-mobile wel namelijk.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 18:44

Ja, kan ook, daar ben ik nu ook nog naar aan het zoeken.
Als iemand aanraders heeft Knipoog
Alleen klopt mijn tariefplan nu gek genoeg niet met de tarieven die ik volgens die vrouw betaal?

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:49

Huh ook raar. Ik heb geen aanraders, want heb andere providers, maar misschien anderen?

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:12

ik heb er ook niet veel verstand van, maar het addertje zit denk ik in die 7.50, dit betaal je wel elke maand terwijl je aangeeft normaal minder te gebruiken, natuurlijk kun je het meenemen naar de nieuwe maand maar als je het niet verbruikt zit je straks met een enorm bel te goed. persoonlijk zou ik het niet doen Haha!

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:15

Ik heb precies hetzelfde gehad, ze zouden die sim een paar weken geleden komen brengen, maar ik was niet thuis en mn vader mocht het niet aannemen, alleen ik met mn id! Nou ik ben nooit thuis dus kunnen ze t ook niet brengen... Ik ga dus binnenkort maar een ochtend thuis zitten ervoor, want het klinkt allemaal wel erg goed!!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 16:10

@ kissielover: Als je hem hebt, kan je dan een keer vertellen wat je er van vindt?