Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe laptop. Het hoeft geen technisch hoogstandje te zijn: Ik internet heel veel (goh, hoe zou dat nu komen
) en daarnaast wat simpele tekstverwerkingsprogramma's/ppt. In principe game ik niet (daar heb ik de wii voor). Wel download en luister ik veel muziek, en soms ook een keer een filmpje. De clue is alleen wel dat ik misschien toch wel een laptop wil met redelijk scherm en een redelijke grafische hardware, omdat ik de laatste tijd wel een beetje aan het knutselen met foto's ben.Op dit moment werk en bok ik nog vrolijk op een Packerd Bell (jawel!) en die doet haar werk zeer naar behoren (moet je nagaan hoeveel ik van mijn laptops vraag
). Ze is me er nog nooit ermee gestopt. Het enige is dat dat backspace nu zijn beste tijd heeft gehad. Er moet alleen een laptop bij, omdat ik deze dan al backup kan gaan gebruiken, en de nieuwe ook weer mee kan nemen. Dat vind Bella (
) niet zo fijn
Maar goed, even serieus:Ik zoek dus een laptop die:
- Een heel werkgeheugen heeft (danwel 2 (heb ik nu) danwel 4). Ik heb me laten adviseren dat dat de stabiliteit van de hardware wel ten goede komt.
-Een 15.4" beeldscherm heeft
-Een relatief grote harde schijf heeft
-een redelijk tot goede grafische kaart
-een goede netwerkkaart + WiFi.
-Genoeg USB poorten, op LOGISCHE plekken
- .....Vul maar in, ik ben niet zo thuis in de techniek......
-En last but not least en voor een student toch een harde eis: lage prijsklasse! 400-800 euro (nieuw)!
Alvast bedankt voor jullie advies!

.. En zou dus echt niet weten waar ik zoal op moet letten.