Uhm..
Eh..
Tja.. Laat ik maar 's beginnen bij een van m'n goede voornemens voor 2008:
De dames van 't Bokt-forum uitleggen hoe dat nu zit met 'Wes'..
Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
Ik kom niet uit Borculo, heb geen paard ook nooit gehad en mijn vader is geen slager.
Ik heet wél echt Wes, ben 26, de foto is helemaal écht (ja ook die ogen

Mijn account begon eigenlijk heel serieus. Ik had wat op de televisie gezien over de paardenslacht in Nederland en dacht op de bewuste avond samen met een vriendin van me (een ex-Boktster) laten we eens een discussie ontketenen op het Bokt-forum (niet wetende dat dit onbderwerp al verscheidene malen aan de kaak was gesteld).
Ik maakte een accountje aan, en dacht het een en ander uit te lokken met het stukje over mijn vader 'de paardenslager' en mijn houding daar omtrent. Om het wat realistischer te maken plaatste ik er nog ff het meest recente fotootje van mezelf bij.. Totaal niet beseffend wat ik daar mee ontketende

Tja de rest kunnen jullie zelf invullen. Jullie hadden totaal geen oog voor mijn provocatieve stukje, enkel voor die foto

Desondanks koester ik hele fijne herinneringen aan die avond! Wat heb ik om jullie gelachen zeg! Ik heb mijn mening helemaal bijgesteld over dit forum. Ik dacht dat het vrij duf was, maar eh.. daar hebben o.a. jullie sinterklaasgedichtjes wel verandering in gebracht

Ik was erg verbaast over de populariteit van het draadje. Ik zal ook niet ontkennen dat ik me gevleid voelde dat dit draadje het Bokt-forum ff plat heeft weten te krijgen, en meer dan 1000 reacties op één avondje

Bedankt dames voor die topavond!!!
Maar wie ben ik dan wel?
Ik ben net een paar maandjes geleden afgestudeerd aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht, een creabea dus om in jullie jargon te spreken

Hieronder wat plaatjes van mijn afstudeerproject, dat legt wat makkelijker uit:
http://theaterweb.hku.nl/clk/show/id=34 ... 0246_33500
Een klassieke speeldoos waarin hamburgers dansend over een hete bakplaat verhit worden onder begeleiding van clavecimbelmuziek . (onder het tabje 'presentatie' staat wat uitvoeriger beschreven wat het doet)
Wat betreft paarden heb ik slechts één keer op een paard gezeten tijdens een proefles in 't Vierspan in Boxtel. (wel al meteen in galop de eerste les

Zo! Nu heb ik me voor de tweede keer voorgesteld en weten jullie wie er werkelijk schuilt achter Wes-Tern26.. x