beetje laat met voorstellen... :p

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
whissie

Berichten: 1529
Geregistreerd: 03-09-06

beetje laat met voorstellen... :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:50

Hallo!

Kijk al regelmatig op bokt.nl en sinds gister ook maar es laten registreren. Kom er net achter dat je je hier kan voorstellen Haha!
Tja... dat krijg je als je Blond bent Haha!

Ehm, wat kan ik vertellen, ik ben 25, woon al paar jaar samen met mijn vriend, sinds kort zijn we verhuisd naar een klein huisje met veel grond, waar mijn paard bij kan staan.
Ik rij vanaf mijn 8e paard, jaren lang een verzorgpaard gehad tot hij ziek werd (kanker) daarna op de zelfde pensionstal nog wat pony's gereden voor anderen. Toen kwam mijn opleiding ertussen en moest ik stoppen. Maar zodra ik die klaar had heb ik mijn auto verkocht en mijn paard ervoor weer gekocht Tong uitsteken Eens besmet met het paardenvirus, altijd besmet Knipoog

Ik heb mijn paardje nu net wat langer dan 2 jaar. Hij is officieel een tuiger van 1.60m, KWPN, Gelderse lijn. maar ik rij er op, nouja, blijf aan het inrijden en basiskennis leren, maar daar kan hij niks aan doen, hij heeft een slecht verleden gehad. Dus elke keer als er wat tussenkomt zoals langdurige ziekte of als het weken lang ontzettend slecht weer is(heb alleen een, nu nog slechte, buitenbak) kan ik weer opnieuw beginnen, steeds sneller, dat wel! Het vertrouwen heeft ie heel erg nodig. Een nieuw zadel moet je hem eerst weer "aanleren" . Op de momenten dat het goed gaat rijdt hij heerlijk! Mooie zweefmomenten, goed de benen gebruiken, showen als er iemand staat te kijken Knipoog
Als er een merrie langs komt is het weer een typische hengst.... hij is toch echt gecastreerd Verward

Ondanks dat er vooral het eerste jaar, heel wat tranen om hem gevloeid zijn, om zijn angsten, slechte rug enz, al mijn geld naar hem ging voor de DA-kosten enz, ben ik ontzettend blij dat ik hem heb en heb gehouden, het is een ontzettend aanhankelijk lief dier die mij volgt als een hondje, bijna blindelings vertrouwd en achter mij weg kruipt als er wat engs is (voor zijn idee) ....haha....600 kilo verstopt zich achter 55 kilo.... Haha! We kunnen elkaars gedachten bijna helemaal lezen.
Sinds hij nu bij ons nieuwe thuis staat is hij een stuk rustiger geworden en heel wat minder angst, alsof dit zijn plekkie is!! De verhuizing is onze beste keuze geweest!!
Zoals jullie al wel snappen, ik ben pure recreatieruiter, maarja, anders koop je ook geen tuiger, waar achteraf vanalles mee aan de hand was, als rijpaard wil je echt de wedstrijdsport in.

Omdat ik niet wilde dat hij helemaal alleen zou staan, heb ik een vriendje voor hem erbij gehaald, een shetlander van inmiddels 3,5 jaar. Ontzettende clown is het! Clown mijn buurmeisje van 7 jaar is helemaal weg van hem en gaat hem straks ook verzorgen en komend voorjaar wil ik hem klaar maken voor haar om te gaan rijden.
Het allerleukste van hun beiden vind ik dat ze me gierend begroeten, of ik nu de minimaal 4x per dag naar ze toe ga of 20x.

Verder heb ik nog 2 volwassen poezen, sinds februari 2005. Deze heb ik uit het asiel geplukt toen een paar weken ervoor mijn oude 21jarige kat overleed(haar had ik nog met de fles grootgebracht)
Ik vond het zo stil zonder kat!!

Ook is er nog een konijn, die denkt dat ie een hamster is Pling en 2 goudvisjes. Ooit als ik minder ga werken, komt er een hond bij.

Dat was het eerst wel! Ik ben nog bezig om een avatar en foto's te plaatsen, maar dat mislukt steeds, zal wel wat verkeerd doen, maar dat komt vanzelf wel een keer!

wie wat wil weten mag vragen!

-XXX-

stef_sweety

Berichten: 690
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: Winschoten

Re: beetje laat met voorstellen... :p

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:59

welkom hier op bokt het is verslavend
xx stef

Kirja
Berichten: 1232
Geregistreerd: 07-02-06

Re: beetje laat met voorstellen... :p

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 12:49

welkom! en veel plezier hier Knipoog
wat een mooi verhaaltje heb je gemaakt Lachen

whissie

Berichten: 1529
Geregistreerd: 03-09-06

Re: beetje laat met voorstellen... :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 17:43

haha, al meteen veel te lang volgens mij Haha!

dank jullie wel!

ennehh....het was al verslavend voor ik me aangemeld had Tong uitsteken maar nu helemaal Tong uitsteken

Nannoe

Berichten: 1621
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Jubbega

Re: beetje laat met voorstellen... :p

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:42

welkom en veel plezier hier