Hello peepz!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 15:53

Ik ben nieuw hier (inmiddels al wel wat posts geplaatst) en dus zal ik mezelf eens even voorstellen. Mijn naam is Britt, een 21-jarige HBO-V studente uit Zwolle. Ik heb geen eigen paard wegens tijdgebrek, maar ik doe vrijwilligerswerk op een manege speciaal voor gehandicapten, echt zo verschrikkelijk leuk en daar rijd ik zelf gemiddeld 2 keer per week.

Verder ben ik werkzaam bij een bedrijf dat het verkeer en parkeren regelt bij evenementen, wegwerkzaamheden, etc. Tevens ben ik werkzaam als invalkracht bij een psychiatrische instelling, dit natuurlijk in het kader van mijn opleiding.

Wat betreft mijn geschiedenis met paarden, toen ik 8 was begon ik met paardrijden op de manege in Emmeloord, echt een ontzettend leuke manege. Toen ik wegging op mijn dertiende was ik met dressuur in de L2 en met springen in de M. Ik was net winterkampioen dressuur geworden, dus dat is een leuk afscheid. Ik von het verschrikkelijk jammer dat ik wegging, maar het moest wel, ik ging verhuizen naar het buitenland.

Goed, genoeg gepraat. Jullie zullen me vast nog vaak zien hier op bokt, het begint nl al een aardige verslaving te worden Pling

Jurjen

Berichten: 2541
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Enschede

Re: Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 17:09

Welkom Lachen

Irismacho

Berichten: 7264
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Amersfoort (Nieuwland)

Re: Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:52

Welkom op Bokt Doei!
Veel plezier hier Haha!

Ouwe

Berichten: 2531
Geregistreerd: 31-08-06

Re: Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:39

Dank! Wat weinig reacties trouwens

Rianneke18

Berichten: 708
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:39

welkom Haha!

Nannoe

Berichten: 1621
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Jubbega

Re: Hello peepz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:43

welkom en veel plezier hier