Voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Irene_18
Berichten: 1
Geregistreerd: 11-09-13
Woonplaats: Omgeving Amersfoort

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-17 16:08

Hallo,

Na vele jaren als stille meelezer bokt verkent te hebben, heb ik nu de knoop maar doorgehakt om mijn account nieuw leven in te blazen.
Mijn naam is Irene en ben 33 jaar.

Een aantal jaren geleden heb ik de overstap naar western rijden gemaakt, na vele jaren Engels te hebben gereden. Helaas heb ik op dit moment geen eigen paard of leasepaardje, maar omdat het blijft kriebelen heb ik besloten weer lessen te gaan volgen.

Nu heb ik aanstaande woensdag mijn 1e les bij Beau Dandy's en heb ik me ingeschreven voor enkele buitenritten bij The Mill Ranch.

Wellicht komt er ooit weer een eigen paard/bijrijdpaard op mijn pad en dan kan ik alle tips van bokt goed gebruiken!

Groetjes Irene


Liesltje1
Berichten: 0
Geregistreerd: 05-02-17

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:54

Welkom
( ben oom sinds gister nieuw hier, maar ik snap er nog niet veel van; ik had gwn direct n' account aangemaakt. )

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26210
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:15

Hallo en welkom allebei!

Liesltje1, wat mij enorm heeft geholpen toen ik net nieuw was, is de help en de regels (beide rechtsonderaan de pagina, in de donkerblauwe balk te vinden, eens rustig door te lezen. Toen werd mij al veel duidelijk. Maar mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust hoor!

Heel veel plezier en een leerzame tijd hier gewenst voor allebei!

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1


henst

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-02-17
Woonplaats: Tielt Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 09:10

Welkom.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers