Even voorstellen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cealynn
Berichten: 0
Geregistreerd: 03-01-17

Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 20:14

Hallo Bokt!

Ik lees al enige tijd mee op de forums,
Maar vond dat het, met de start van 2017, maar eens tijd werd om mijzelf voor te stellen!

Mijn naam is Kim. Ik ben 25 jaar oud en ik werk als Verpleegkundige in de revalidatiezorg.
Ik heb voorheen 8 jaar paard gereden, echter nadat ik besloot te stoppen met lessen heb ik het nooit meer opgepakt. Ondanks dat ik nu niet rijd, vind ik het nog steeds ontzettend leuk om te zien en geniet ik altijd van al de mooie foto’s die we hier mogen bewonderen. Het liefst zou ik het paardrijden weer oppakken, dus wie weet binnenkort een proefles!

Afbeelding

Ik was al ruim tien jaar (op en af) actief in Photoshop, voordat ik steeds meer interesse kreeg in fotografie.
Twee jaar geleden heb ik mijn eerste DSLR-camera gekregen, al ben ik eigenlijk pas gaan fotograferen vanaf afgelopen jaar. Ik ben dagelijks nog ontzettend veel aan het leren en bovendien op zoek naar een eigen stijl.
Bokt geeft mij heel veel inspiratie en motivatie!
Het lijkt me ontzettend leuk om een keer mee te doen met een meeting.

Naast fotograferen, heb ik grote liefde voor softbal, duiken en verre reizen. Ik houd van een avontuur en wil nog heel veel moois in de wereld gaan bekijken. Ik woon op het moment samen met een kattenhater :Y) , maar het liefst zou ik bij mij thuis een leuke kat welkom willen heten!

En om jullie vast te laten zien wat ik dan zo leuk vind om te fotograferen, heb ik wat leuks van het afgelopen jaar toegevoegd :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Angela op 03-01-17 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: maximaal 2 afbeeldingen ter illustratie, rest in link

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26279
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Re: Even voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:15

Hallo en welkom hier!