Ik ben...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elena_Koree

Berichten: 33
Geregistreerd: 19-05-16
Woonplaats: Doornenburg

Ik ben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 19:22

Hoi Allemaal,

Ik had helemaal niet gezien dat je jezelf voor kan stellen op Bokt.nl, maar goed beter laat als nooit denk ik dan!

Mijn naam is Elena Koree en ik woon samen met mijn ouders sinds april 2016 in Doornenburg. Een droom die voor ons uit is gekomen. We wonen op een kleine boerderij en we hebben ons gezin al uitgebreid met twee dwerg geiten.

Afbeelding
Timmy en Tommy *\o/*

Ook hebben wij negen krielkippen en drie geredde legkippen. Die zal ik niet allemaal voorstellen want we hebben ze allemaal namen gegeven :j

Afbeelding
Dit is onze Hollandse Kuifhoen Amy

Afbeelding
En onze Cochin Kriel Witje. Ze is een echte boze kip.

Mijn hobby's zijn paardrijden, tekenen, schrijven, lezen en reizen. Zo ben ik net een maand in Zuid Afrika geweest en heb ik o.a. gereden op een volbloed Boerpaard. Ik dacht dat kan nooit veel zijn maar het was echt een geweldige ervaring!

Afbeelding
Nugget <3

Ik heb ook nog gereden op een leuke witte pony in het nationale park Addo Elephant. Daar zijn we door een kudde zebra's heen geracet!

Afbeelding
Moonlight <3

Op 5 november gaan we onze eerste eigen paardjes (eindelijk) ophalen! Ik hoop veel van jullie te kunnen leren! Ik vind het leuk om jullie erbij te ontmoeten dus stel je gerust voor *\o/*

Groetjes van Mij!!

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Ik ben...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:41

Alsnog welkom! :D

Wat een leuke geitjes. Ik vind dat echt fantastische dieren.
En wat gaaf dat je in Zuid Afrika bent geweest. Lichtelijk jaloers hier!

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Ik ben...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:54

Oh wat gaaf!! Ik ben ook jaloers! Wat een prachtige foto's uit Zuid-Afrika. Dat moet echt een waanzinnige ervaring geweest zijn!

En je geitjes en kippen zijn lief! <3