Scooter kopen welk merk is goed ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirandadoyet
Berichten: 0
Geregistreerd: 28-04-13

Scooter kopen welk merk is goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 11:05

Hallo allemaal,

Ik wil me bij deze even voorstellen,
ben een vrouw van 49 jaar , en ben op zoek naar een goede betrouwbare scooter , waar ik goed mee overweg kan.
Ik ben 1 meter 51 groot en weeg ongeveer 68 kilo.
Het moet een scooter zijn die ik gemakkelijk op de staander krijg, en niet te groot is.
Nu heb ik alvast wat op internet rond gesurft, en mijn interesse gaat uit naar een Sym mio, of een Peugeot kisbee of tweet.
Wat zijn de voor en nadelen van deze scooters, weet niet of deze goed zijn.
Wat kan ik het beste doen , ik wil graag wat goed advies van jullie, ik zelf vind het heel moeilijk,
Of kunnen jullie nog andere betrouwbare scooter merken , het moeten scooters zijn met een laag zadel, ongeveer tussen de 71 a 75 cm hoog.
Ik wil de scooter gaan gebruiken voor de stad en voor rond te toeren op binnen wegen, hij moet ook goed bergjes kunnen trekken, dus heuvelachtig , en hij moet stabiel zijn
Zo dat was het voor nu een beetje , en ik zie graag jullie reacties tegenmoet, ik hoop dan ook dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.

Groetjes Miranda

sannexbandit

Berichten: 81
Geregistreerd: 23-03-15

Re: Scooter kopen welk merk is goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:11

Sym Mio,is echt een aanrader. Hij is te betalen; klein, licht en gewoon erg fijn. Ik ben zelf ook niet groot en dat gaat prima! Succes met zoeken!

Flowery

Berichten: 2443
Geregistreerd: 31-07-12
Woonplaats: HHW

Re: Scooter kopen welk merk is goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 11:17

Ik heb een Kymco Sento, vergelijkbaar met de Sym Mio :) Heerlijk ding en laag. Ik ben maar 1,55m en dit was 1 van de weinige scooters waar ik gewoon goed op paste :P Zwaar is hij trouwens ook niet!

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Scooter kopen welk merk is goed ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:04

Beste Mirandaoyet,

Op dit topic moet ik een slotje plaatsen. Je topic staat niet op de juiste plaats, maar je hebt nog niet voldoende posts om mee te kunnen posten op de plek waar het wel zou passen.

Zie hier voor meer informatie: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F