Hoi,
Ik wil me even voorstellen.
Ik ben Vivian en woon in Valkenswaard en ik ben al een tijdje op bokt.nl ivm mijn dochter van 10.
Ik zet dit maar hier want ik heb geprobeerd om het in het forum te zetten mar dit lukt me helaas niet.
Ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard voor mijn dochter Miranda van 10 jaar, ze rijd vanaf januari dit jaar paard op Manege De Bergerhoeve in Bergeijk.
Voor de grote vakantie mocht ze al een groep hoger en nu mag ze alweer een groep hoger, de instructrices zijn vol lof over haar en zeggen dat ze een natuurtalentje is.
Haar kunnen is groter als haar lef op het paard.
Ik vond dit een erg mooi compliment.
Wij willen als ze 12 jaar wordt een paard/pony voor haar kopen, maar willen nu eerst een verzorgpaard/pony voor haar, zodat ze ook weet wat er allemaal bij komt kijken.
Ze is helemaal gek met paarden en alles wat ermee te maken heeft.
Ik krijg haar op de manege nooit mee want dan gaat ze altijd eerst bij haar favotieten langs om te knuffelen, en ze te aaien en een paardensnoepje/appeltje/wortel te geven.
Ikzelf ben ook erg gek met paarden en het is de bedoeling dat ze onder begeleiding van mij komt verzorgen (vind het zelf ook erg leuk om te doen, en zal hier ook bij helpen).
Wij wonen in Valkenswaard, ik ben in het bezit van een auto.
We kunnen gewoon elke dag na school (ze is om 15.15 uur uit, en woensdagmiddag vanaf 12.15 uur vrij) de enige dag dat we niet kunnen is op donderdag want dan moet ze gelijk uit school naar paardrijden.
Ze loopt heel de week als een paard door de huiskamer en zegt altijd ik wou dat het donderdag is dan kan ik lekker weer naar mijn vriendjes (de paarden).
Laat me maar iets weten of jullie iets weten aub, je kunt me mailen maar ook bellen op *** dat is eigenlijk voor mij handiger omdat ik niet elke dag mijn mail kan checken.
Groetjes Vivian
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 27-03-10 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd