oorlel uitgescheurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DyMarvel
Berichten: 1293
Geregistreerd: 03-03-05

oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-08 13:55

tijdje geleden is mijn oorlel tijdens een stoeipartij uitgescheurd. De oorbel hing nog maar aan een dun draadje vlees. Ik draag nu al meer dan een maand geen oorbellen meer en voel me ontzettend kaal. Nu heb ik vandaag gekeken of het dicht was. Maar helaas zijn de randjes niet meer aan elkaar gegroeit. Wie heeft dit welleens meegemaakt ? Ik wil graag weer oorbellen in.

Na navraag te doen blijkt dat ze in het ziekenhuis het weer aan elkaar kunnen maken maar dit kost 299 euro en wordt niet vergoedt. Schijnheilig Nu bracht een ander topic over secondelijm me wel op ideetjes. Vork Maar misschien heeft iemand nog wel een tip. En waar kan je anders oorbellen halen met klemmetjes?


Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:07

Nou met secondelijm hechten ze ook, dus lijkt niet dat het kwaat kan?
Oorbellen met klemmetjes niet aan beginnen, want dat begint ontzettend te knijpen.

The smell of earth after rain!

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:10

zo iets heb ik ook maar dan door zweren van oorbellen, ik heb gewoon een tweede paar gaatjes ernaast laten schieten, en doe nu daar mijn oorbellen in.

DyMarvel
Berichten: 1293
Geregistreerd: 03-03-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-08 14:12

maar dan zitten je oorbellen toch heel ver naar achter.

Tong uitsteken als het echt dezelfde lijm is ben ik misschien nog wel zo gek dat ik het echt doe ook!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:13

Kir_Ples schreef:
Nou met secondelijm hechten ze ook, dus lijkt niet dat het kwaat kan?
Oorbellen met klemmetjes niet aan beginnen, want dat begint ontzettend te knijpen.


Ik weet niet hoe jij weet dat ze dat met HTK secondelijm doen, maar waar ze mij mee gelijmd hebben was toch iets andere lijm dan een bisonkit ofzo Vork
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 13-09-08 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

[o]

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:15

Geen bisonkit. Clown
Maar wel een secondelijm, ik weet niet welk merk.

The smell of earth after rain!

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:16

Lijkt me niet dat je dat zomaar kan kopen in de doeland ofzo. Zal toch wel speciale voor artsen zijn?

[o]

Petrichor

Berichten: 10528
Geregistreerd: 14-04-06

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:18

Ik denk bij de apotheek?
Heel misschien dat je een speciale lijm kan krijgen bij de DA.

The smell of earth after rain!

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 14:18

Dan denk ik ook verootjoo Nagelbijten / Gniffelen
Nee tuurlijk zitten je oorbellen dan niet te ver naar achter Knipoog Heb je nog nooit iemand gezien met meer dan 1 gaatje in elk oor?

Nevony

Berichten: 3961
Geregistreerd: 20-12-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:28

Ik heb ook een keer een uitgescheurde oorlel gehad, ik heb toen eerst heeeel lang geen oorbellen ingehad, omdat het dicht moest groeien en daarna echt nog een jaar niet ofzo, omdat ik dacht dat het gaatjes was dichtgegroeid, maar toen weer geprobeerd en dat bleek dus niet zo te zijn.

Maar ik weet niet precies hoe het dan bij jou zit, maar bij mij is het gewoon weer aan mekaar gegroeid zeg maar, en hoewel je het nog wel ziet kan ik wel weer gewoon oorbellen en alles in Lachen

Is het pas gebeurd, want dan zou ik gewoon nog even wachten tot het weer netjes dicht is Knipoog

Dag lieve Gullit *25-12-2016 <3
(Dieren)portretten in opdracht
Facebook Instagram

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:29

Nevony: Bij mij is het juist niet dichtgegroeit. Ik kan er nog steeds een oorbel in doen maar het gaatje [ het uitgescheurde deel] is nog open, daar boven zie je een streepje lopen[alsof het nog open is] maar dat is wel dicht gegroeit. Dus hangt mijn oorbel heel laag en ik ben bang dat ie dan alsnog uitscheurt

Nevony

Berichten: 3961
Geregistreerd: 20-12-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:56

oow zo, dus eigenlijk half.
Hmm dan zou ik toch gewoon eens naar de huisarts gaan om te vragen of er verder nog wat aan te doen is ofzo, maar 300 euro vind ik wel erg veel geld voor een uitgescheurde oorlel Bloos!

Dag lieve Gullit *25-12-2016 <3
(Dieren)portretten in opdracht
Facebook Instagram

Frances

Berichten: 4749
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: schijndel

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 18:45

haha ja dat had ik ook. Bij mij is het wel dichtgegroeit. maar heb al paar keer oorbellen opnieuw laten schieten, maar ze scheuren steeds weer uit... hoelang ik ook wacht... Zou ik niet aan beginnen. En oorbellen met klemmetjes dat knijpt idd lijkt me en volgens mij hebben ze daar nou niet echt modieuze van ofzo Huilen van het lachen

En als je het aan elkaar laat maken voor 300 euro Nagelbijten / Gniffelen dat zou ik echt niet doen Nagelbijten / Gniffelen belachelijk veel geld voor oorbellen. En ik vraag me af of het dan niet weer uitscheurt als je opnieuw laat schieten...

Dunno

Berichten: 1536
Geregistreerd: 11-03-07
Woonplaats: kerkrade

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:06

is mij vroeger eens gebeurt toen ik nog klein was Bloos
ook veel stoeien met me vader of met de buurjongens ofzo Tong uitsteken
kan sindsdien geen meer dragen (niet dat ik 't erg vind ofzo Bloos)

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 11:44

Gaatje naast je 1e gaatje [ aan alle twee de kanten] en het probleem is opgelost.
Kost je wel 7,50 Knipoog

Tamara_H

Berichten: 1565
Geregistreerd: 10-05-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:49

inderdaad gewoon vragen wat voor seconde lijm ze gebruiken en aanelkaar plakken die handel Tong uitsteken
hoe ziet dat er eigenlijk uit z'n uitgescheurde oorlel ?

Bachelor Sandreo X Metall Z1
La Promesse † 04.01.2010
Valentyn † 02.04.08

Mri

Berichten: 15306
Geregistreerd: 01-12-04

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:09

Ik ken een meisje dat het ook heel erg had, maar dan doordat ze veel te zware oorbellen droeg.
Dit meisje smeerde seconde lijm op een stukje leukeoplast (van dat huidskleurige pleistertape) en plakte dat op haar oorlel, precies zo dat dr oorbel nog net er langs kon.

Zag er niet uit!
ik zou zeggen: spaar even door en laat het in het ziekenhuis doen.
Als je wil dat het nu weer aangroeid met behulp van secondelijm, dan moet je eerst zorgen dathet weer "open" is (dus een wond)

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

Rianne_

Berichten: 5404
Geregistreerd: 18-09-07
Woonplaats: Friesland

Re: oorlel uitgescheurd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:11

Toen ik een klein meisje was, is mijn oorbel uitgescheurd. Ik was toen iets van 4 jaar ofzo. Mijn trui zat bij m'n hals te strak, en hij ging te hard over m'n oor heen toen ik mijn moeder hem uit zou doen bij mij..

Ik dacht dat het wel weer aan zou groeien, maar je kunt het bij mij nog steeds zien Knipoog Ik heb een sneetje in m'n oor van m'n oorbelletje tot aan de onderkant van m'n oor. hij is er gewoon helemaal uitgescheurd.

Na een tijd kon ik er geen oorbel meer door heen steken, dus heb ik opnieuw een gaatje laten schieten. Ik heb niks laten hechten, plakken of wat ook maar. Je blijft het wel zien, maar er zit geen gat ofzo. En heb nu dus gewoon weer een gaatje, maar dan net iets naast de plek waar het toen uitgescheurd is..

Marena van Steenbergen, M1+8


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: goldith, Jannie79, lonimma, Marlis, Mondy, Valerie93, YandexBot en 153 bezoekers