knie problemen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rakkertjuuhh

Berichten: 1334
Geregistreerd: 03-08-05

knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 16:01

2 jaar geleden zat ik op voetbal, tot ik tegen mijn knie werd getrapt, heb 2 maanden rust gehad en begon weer met voetballen, dit maal op de training met dat zelfde been, ik maakt een verkeerde draai,en hij sprong op slot?? tenminste zo voelt het... me been gaat scheef staan en kan hem niet meer bewegen en hij doet zo''n pijn!!! als ik dan heel langzaam ga bewegen en rustig weer recht gaat buigen met tranen in me ogen schiet hij weer terug en hoor je echt keihard KNAK,en dan zakt de pijn ook weer weg..ben al paar keer met me knie naar de huisarts geweest,maar die weet niet wat het is, ook al naar ziekenhuis geweest vorig jaar voor he laats maar die ging voelen en weet het ook niet..en stuurt me naar huis en moest ik 4maanden met me been omhoog zitten en veel rusten
dat heb ik braaf gedaan,maar heb nooit meer kunnen voetballen het wou gewoon niet! hij bleef op slot springen en wist niet wat ik moest doen,en ben er mee leren leven, als ik geen draaiende beweging met me knie maak,gaat het goed en heb ik nergens last van...tot vanochtend (had er al halfjaar ofzo geen last meer van gehad) en ik lig op bed, knie ligt dubbel en buig over me bed om me laptop op te tillen en hupa hij sprong weer op slot, weer zo'n vreselijke pijn...wie weet wat dit mischien is? en wat ik er mee moet doen? want de huisarst weet niet wat hij met me knie aan moet Boos! maar ikw il er echt vanaf want dit is ook niks zo... alvast bedankt.

Anoniem

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:04

Dat klinkt als hoe het bij mij voelde toen mijn knieschijf verschoof.

Misschien zijn je kniebanden te lang? Heeft je HA ook foto's gemaakt?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:09

Klinkt behoorlijk als een meniscus probleem. 90% van alle slotklachten in de knie worden door de meniscus veroorzaakt.
Verwijzing van je huisarts vragen voor een orthopeed, en dit keer andere orthopeed uitkiezen.

Succes er mee!!

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:09

LZP > MW

rakkertjuuhh

Berichten: 1334
Geregistreerd: 03-08-05

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 16:11

ja ik weet het niet..nee zijn geen foto's gemaakt toen.. in het ziekenhuis hebben ze alleen aan mijn knie lopen voelen en draaien enz.. maar dan nergens last van natuurlijk Slapen toen ik na de wedstrijd uit het veld werd gedragen was het idd mijn meniscus toen waar ik last van had..en daarom moest ik rust houden.. en ik heb niet echt meer vertrouwen in de doktor want die laat mij ondertussen nu ook al gewoon 2jaar mee rond lopen Verdrietig

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:25

Daarom moet je ook een verwijzing vragen en naar een andere orthopeed gaan. De orthopeed in het ziekenhuis hier waar ik woon heeft mij 13 jaar lang met ernstige knieklachten laten rondlopen, met de mededeling dat er toch echt niks aan de hand was en ik mijn knie maar moest gaan trainen(dit zei hij pas nadat hij me 2 keer opengemaakt had omdat hij tot 2X toe 100% zeker wist wat het probleem was en dat hij het op kon lossen, wat dus niet zo was). Na 13 jaar eindelijk een second opinion aangevraagd omdat ik het lopen op krukken en het altijd hebben van pijn zo ontzettend zat was en voila, met 1 specifieke scan had die arts mijn probleem gevonden en kon het opgelost worden. Het was géén aanstelleritis en alle 'versterkende' oefeningen die ik al die jaren moest doen hebben alleen maar averechts gewerkt.....
Dat je dus geen vertrouwen hebt in deze arts is begrijpelijk, maar gelukkig zijn er meer artsen in nederland en heb je vrije keuze van arts. Dus gewoon een nieuwe verwijzing aanvragen en naar een andere orthopeed gaan. En dan naar eentje die zijn patienten (en zichzelf) wél serieus neemt.

rakkertjuuhh

Berichten: 1334
Geregistreerd: 03-08-05

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 18:39

idd dit had ik dus ook,ben wel 4 keer terug naar de huisarts geweest,maar die zei gewoon eigelijk dat er niks aan de hand was en beschreef me gewoon als een aansteller..phsygoterapeut )sorry weet niet hoe je dit schrijft, daar was ik eerst bij gekomen toen ik van het veld werd gedragen en die zag dat ik wat had met me miniscus.. en dat ik rust moest houden..ik zou hier morgen over hebben met de huisarts.. had dit steuntje ff nodig in me rug..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: knie problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:01

Ben je inmiddels al bij de huisarts geweest?