Spastische darm belemmert leven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon_V

Berichten: 1660
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: Breda

Re: Spastische darm belemmert leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:10

Haha das ook was melissa :')
Kijken moet ik indd ook al doen :)

over rijden in het donker, mij lijkt het dat je als beginneling dat niet meteen kan. Tenminste, het is dan nog minder veilig.. Ik zie nu nog veel dingen niet met daglicht, laat staan in het donker :=

Joyce, daar zou je inderdaad weleens gelijk in kunnen hebben! Die ene keer dat ik moest parkeren, ging ook meteen heel goed. Had dan natuurlijk wel alle ruimte, maar ik stuurde wel goed in, netjes tussen de lijnen en ook achteruit er weer uit ging toen goed :)

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Spastische darm belemmert leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:18

Ow vandaar dat het lessen bij mij zo langzaam ging, omdat ik in het donker ben begonnen. Heb ik gelijk een gegronde verklaring waarom ik er zo lang over heb gedaan ;) (nee dat is flauw, ik ben 3x gezakt voordat ik mn papiertje haalde en toen had ik al uuuuren in het licht gereden, haha)

Maar tis echt zo hoor Manon, ik baalde in het begin ook dat ik nooit de snelweg op mocht, terwijl vrienden van mij al lang op de snelweg waren geweest. Dus mn instructeur bleef maar zeggen dat ik geduld moest hebben en dat heel die snelweg niet zo spectaculair is, vooral niet als je de rest al onder de knie hebt. Dat bleek inderdaad zo te zijn, maar ik werd zo ongeduldig omdat iedereen om me heen alles al had gehad met lessen en ik elke keer maar vertellen dat ik weer gewoon mn rondje door utrecht had gemaakt. Hij me overigens wel vergeten helling proof te leren, die had ik 1x gehad tijdens mn 2e les en op de dag van mn eerste examen had ik maar eens gevraagd of we het nog even konden behandelen. Ik vond het gelukkig heel simpel, maar ik kneep hem wel even! Vooral toen ik hem ook tijdens mn examen kreeg, haha.

Manon_V

Berichten: 1660
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: Breda

Re: Spastische darm belemmert leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 20:23

Snelweg begin ik minder leuk te vinden, maar eerst echt helemaal geweldig, flink gassen :D Vorige week vond ik dat ik te lang rechts reed, dus ik denk, laat ik er eens een inhalen. Ik reed alleen al bijna 120, dus eigenlijk kon dat helemaal niet :+ . Mijn instructeur: 'Zo Manon, krijg je haast?' :') Uhm jaa ik dacht, laat ik eens even wat inhalen (A)

Niet zo slim van jouw instructuur om die hellingproef te vergeten :=
Al is dat gelukkig niet zo moeilijk :) (die heb ik dus ook al gedaan, maarja das niet zo spectaculair ofzo :P )

HEt gaat echt te offtopic hier :P
Kga zo douchen,, bellen met vriendlief, en dan slapen. Morgen om 9 uur lessen!
Melissa succes zo :D

ivy_power89

Berichten: 5856
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Spastische darm belemmert leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 14:59

ik heb 2 lessen in het donker gehad, en daarna alleen nog maar overdag
en toen gingen we onze auto een paar maanden later ophalen
in het donker:( ja toen werd ik echt even in het diepen gegooit.

maar heb mijn rijbewijs in 1x gehaald :) en mijn theorie ook overigens :)
alleen heb wel 48 uur gereden, want het duurde vanaf mijn laatste les van het pakket nog 2 maanden voor ik examen kon doen, het was toen erg druk bij het cbr :(

Nummus

Berichten: 13161
Geregistreerd: 27-02-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 15:04

Ik kon ook pas rond de 8e les alles zelf doen hoor, en ik heb heel veel lessen gehad dus sowieso ook veel in het donker, in de sneeuw, etc.
Zelfs met gladheid maar dat vindt mijn moeder dan weer niet dus dan mag ik de auto niet meenemen als het glad is. :(

Inmiddels heb ik zo'n 4,5 jaar mijn rijbewijs, helaas al bijna 6 jaar ervaring, maar ik zakte dan ook steeds op theorie omdat ik in alle strikvragen trapte (die hadden ze toen nog) en zakte uit zenuwen twee keer op mijn praktijk. 3e keer hoefde ik de snelweg niet eens meer op, vent had het meteen al door. :+ Had geen tijd gehad me zenuwachtig te maken omdat instructeur het pas 5 minuten van te voren had verteld. Gelijk geslaagd!

Anoniem

Re: Spastische darm belemmert leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 17:50