eerst even: moest hier al een topic over bestaan, gelieve dan de link te plaatsen ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond niet echt iets dat nuttig was. Bedankt.

Maar nu verder over mijn probleem:
mijn haar wordt echt heel snel vettig. En ik heb dan ook nog eens droog haar. Je vraagt je misschien af hoe dat kan, wel het kan echt, je mag serieus aan mijn haar komen voelen. Ik heb al allerlei shampoos geprobeert, van conditioner (voor droog haar) wordt m'n haar vettig. Van conditioner voor vet haar wordt m'n haar ook vettig. Geen conditioner dus maar... Shampoo voor droog haar --> vettig haar.
Shampoo voor vettig haar werkt een klein beetje maar daar wordt m'n haar dan weer zo droog van...
Ik heb echt al vanalles geprobeerd.
Daarbij komt nog dat ik een tijd geleden naar de dermatoloog ben gegaan omdat ik heel snel roos kreeg en het er met geen mogelijkheid uitkreeg (ook niet de straffe shampoos van de apotheker). En ook omdat ik veel last had van haaruitval.
Uiteindelijk heb ik een shampoo gekregen die in het begin erg goed werkte, maar nu heb ik de indruk dat ik weer meer roos krijg. Mijn haaruitval bleek hormonaal te zijn en daarvoor heb ik een (zeer lichte) pil voorgeschreven gekregen. Met m'n haaruitval gaat het gelukkig wel de goede kant op.
Nu mijn vraag: wat moet ik aanvangen met mijn haar? Ik was mijn haar om de dag (dag1 niet- dag2 wel- dag3 niet- dag4wel...), en om het nog meer te wassen... Niet echt gezond denk ik.
Bedankt alvast!!