Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spettic schreef:Sonja Bakker!!!
Mijn zusje is al 30 kilo kwijt.
Nog 5 kilo en dan is ze op haar streefgewicht.
sandr0 schreef:spettic schreef:Sonja Bakker!!!
Mijn zusje is al 30 kilo kwijt.
Nog 5 kilo en dan is ze op haar streefgewicht.
Sonja bakker recepten kan je alleen maar vinden als je er voor betaald toch??
Barco schreef:een snel werkend dieet kan je uit je hoofd zetten als je de kilo's er ook af wilt houden.
Gewoon 3 keer per dag goed eten, niet snoepen, 3 gezonde tussendoortjes en meer bewegen.
Oh ja en genoeg water drinken.
het honger gevoel zit niet in je maag maar tussen je oren. Dus je kan het wel maar je moet het wel willen.
benangelique schreef:Barco schreef:een snel werkend dieet kan je uit je hoofd zetten als je de kilo's er ook af wilt houden.
Gewoon 3 keer per dag goed eten, niet snoepen, 3 gezonde tussendoortjes en meer bewegen.
het honger gevoel zit niet in je maag maar tussen je oren. Dus je kan het wel maar je moet het wel willen.
en dit is nu het enige wijze wat in dit topic gezegd is.
atkins, sonja bakker en weight watchers zijn allemaal tijdelijke manieren om af te vallen. stop je met de programma's kom je in razendsnel tempo weer aan.
benangelique schreef:Barco schreef:een snel werkend dieet kan je uit je hoofd zetten als je de kilo's er ook af wilt houden.
en dit is nu het enige wijze wat in dit topic gezegd is.
atkins, sonja bakker en weight watchers zijn allemaal tijdelijke manieren om af te vallen. stop je met de programma's kom je in razendsnel tempo weer aan.
er werd ook genoemd dat je pepermuntjes mee kan nemen als je wat te snoepen wilt hebben. niet doen! zit bomvol suiker!
kijk anders even in h
et topic wat eerder genoemd is. de beginpagina staat bomvol tips en adviezen.
Sterre schreef:bij SB moet je iedere dag een bepaald menu eten (toch, of zeg ik nou iets fout? Dat begreep ik tenminste uit het boekje van d´r.) terwijl je die dag misschien helemaal geen zin hebt in bepaald voedsel.