's nachts steeds online

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:28

Ik vond er via de zoekfunctie niet het juiste topic voor... Wellicht licht het aan mijn trefwoorden, want ik ben zeker niet de enige die niet goed of niet graag slaapt... en bijgevolg 's nachts steeds online is, al is 't op MSN, al is 't op Bokt, al is 't ergens anders.... Ik slaap erg slecht, ik slaap heel slecht in en als ik in slaap gevallen ben, dan heb ik nachtmerries... sinds vier maanden neem ik er medicatie voor. Wat helpt is dat ik langer slaap... maar de nachtmerries houden eigenlijk niet op. Enfin. Ik vroeg me af of er hier Bokkers zijn die zich 's nachts wel eens eenzaam voelen, omdat iedereen gaat slapen en jij niet Clown

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:31

Ik heb ook jaren dit probleem gehad helaas, als je op mijn boktberichten zoekt (tot een maand of 5 terug) dan kom je ook vaak nachtelijke posts van mij tegen.

Maar ik deed meer tijdens mijn spooknachten; de meest fantastische doomgedachten gingen door m'n hoofd, hele plannen om van mezelf af te komen, boven de WC hangen om m'n maaginhoud te droppen, teksten van muziek uitpluizen, alles om de tijd te doden.

En dan de volgende dag gewoon weer fris en fruitig om 9 uur op je werk zitten Clown

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:32

hmm ik ben bestwel een nachtbraker af en toe..
ik heb soms best wel wat energie over of betergezegd ben gewoon een nacht mens en word pas na 8én echt 'wakker' dus zit reglematig 's nachts online dingen te doen en / of muziek te luisteren. Maar eenzaam voelen.. nee en ik heb gelukkig ook geen last van nachtmerries ofzo.. tis bij mij echt t in slaap vallen. Maar voor een computerscherm gaan zitten helpt dan natuurlijk niet Knipoog
Ben nu net terug van ee nconcertje dus dan heb ik wel een uur nodig voordat ik enigzins moe word zegmaar.
maar wel gezellig dat er nog iemand is om mee te praten nu Lachen

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:32

Ik ben er ook elke nacht Vork
Maar bij mij is het gewoon dat ik zoooooooo'n fout ritme heb Nagelbijten / Gniffelen
Ik moet nu ook echt gaan slapen, want ik moet er om 4uur uit Nagelbijten / Gniffelen

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:35

Quellian schreef:
Ik heb ook jaren dit probleem gehad helaas, als je op mijn boktberichten zoekt (tot een maand of 5 terug) dan kom je ook vaak nachtelijke posts van mij tegen.

Maar ik deed meer tijdens mijn spooknachten; de meest fantastische doomgedachten gingen door m'n hoofd, hele plannen om van mezelf af te komen, boven de WC hangen om m'n maaginhoud te droppen, teksten van muziek uitpluizen, alles om de tijd te doden.

En dan de volgende dag gewoon weer fris en fruitig om 9 uur op je werk zitten Clown


Jeetje, ik moet wel schrikken van je bericht. Het klinkt wel herkenbaar, behalve de volgende dag heel fris zijn... ik ben net een zombie als ik uit bed kom.... Clown

efaa

Berichten: 1817
Geregistreerd: 13-08-06
Woonplaats: Brabant

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:35

ik ga gewoon vaak heel laat slapen Lachen ik hou van de nacht Lachen ik heb ook echt geen slaapritme en ben altijd moe eigenlij. Maar als ik eerder naar bed ga kan ik gewoon echt niet slapen.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:36

Mystica schreef:
Ik ben er ook elke nacht Vork
Maar bij mij is het gewoon dat ik zoooooooo'n fout ritme heb Nagelbijten / Gniffelen
Ik moet nu ook echt gaan slapen, want ik moet er om 4uur uit Nagelbijten / Gniffelen

oei!
ga je mandje in dan!

hahah nee.. dat foute ritme herken ik wel Tong uitsteken al;s ik vakantie heb en ik ga pas naar bed als ik echt moe wordt dan zoek ik mn nestje pas na 5 uur op..
het is zo makkelijk voor mij in een heel fout ritme te komen.. nu wordt ik door werk en college enigzins in een normaal ritme gedwongen.

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:38

jorretje schreef:
hmm ik ben bestwel een nachtbraker af en toe..
ik heb soms best wel wat energie over of betergezegd ben gewoon een nacht mens en word pas na 8én echt 'wakker' dus zit reglematig 's nachts online dingen te doen en / of muziek te luisteren. Maar eenzaam voelen.. nee en ik heb gelukkig ook geen last van nachtmerries ofzo.. tis bij mij echt t in slaap vallen. Maar voor een computerscherm gaan zitten helpt dan natuurlijk niet Knipoog
Ben nu net terug van ee nconcertje dus dan heb ik wel een uur nodig voordat ik enigzins moe word zegmaar.
maar wel gezellig dat er nog iemand is om mee te praten nu Lachen


Wat zit je nu voor je scherm te doen dan? Clown Haha grapje hoor.... nou het valt zeker niet te onderschatten... ik mag dan wel met heel wat nachtproblemen te kampen hebben, 'enkel' inslaapprobs zoals jij hebt, is ook geen lachertje....

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:38

Musetta schreef:
Jeetje, ik moet wel schrikken van je bericht. Het klinkt wel herkenbaar, behalve de volgende dag heel fris zijn... ik ben net een zombie als ik uit bed kom.... Clown

Ik ook hoor, roep altijd op mijn werk: 'vanaf 12 uur ben ik ook psychisch aanwezig!'.

Ben een tijd aan het wisselen geweest met medicijnen en bijwerkingen waren o.a. slecht de slaap vatten (en in slaap blijven gold voor mij ook) en nachtmerries. Maar de medicijnen doen nu hun werk en sinds een aantal maanden heb ik een hele lieve vriend die voor wat meer structuur zorgt.

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:40

Structuur... voor mensen als ik is dat het synoniem voor 'Utopia' Clown

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:43

Hahaha, maar misschien komt er ook voor jou een andere periode Ja

Het liefst ga ik nog steeds elke nacht nachtbraken, het zit erin gebakken. Heb 6 jaar alleen gewoond, amper gegeten en amper geslapen en ik functioneerde prima ondanks 50 uur werk in de week. Het brak me niet op en sinds ik dus structuur ( Clown ) heb, merk ik dat ik moe ben, opgebrand.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:45

hahah ach ik heb zo t idee dat t ook iets met hormonen te maken heeft ofzo.. ik heb echt periodes dat ik heel weinig slaap, maar daar gewoon prima bij vaar.. veel energie overdag helemaal prima.. ik heb ook periodes dat ik veel moe ben, das dan minder dan ga ik ook wel eens een paar keer vroeg naar bed, soms slaap ik dan ook heel veel, maar blijf ik moe en soms kom ik gewoon niet in slaap..
Heb er verder weinig hinder van, is alleen niet zo handig als ik iets belangrijks moet doen de volgende dag en ik loop alsmaar te gapen Knipoog

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:47

Hebben jullie slaapproblemen eerder te maken met situaties of door jullie persoonlijkheid?

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:49

bij mij beide.. ik ben gewoon een nachtmens, maar ik denk dat als ik veel spanning heb ik ook slechter in slaap kom.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:50

Ik denk dat situaties (gebeurtenissen) voor een deel je persoonlijkheid vormen en daar dus mengen.

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:52

Quellian schreef:
Ik denk dat situaties (gebeurtenissen) voor een deel je persoonlijkheid vormen en daar dus mengen.


OK, daar overtref je mij Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb ooit een keer tot half 7 's ochtends geBokt... maar toen was ik echt een wrak, van middernacht al het wrak der wrakken... Clown Wat is jullie record? (niet dat je er trots op mag zijn)

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:53

hier is al eens eerder een topic over geweest.. min of meer... over nachtbrakers... nouja.. dat ben ik ook wel! (kijk maar eens naar de klok>) ik heb het een keer tot 5 uur 's ochtens op de computer volgehouden!! *schaam schaam*

Maar ik slaap gewoon ook slecht, slaap slecht in, wordt snel wakker (van kleine geluidjes al), als klein kind ging ik vroeger met m'n hoofd op m'n kussen 'bonken' en heel hard met m'n hoofd schudden als ik niet kon slapen (bijna altijd) vraag me niet waarom Koe ik heb zelfs een keer ipv tegen m'n kussen tegen de muur staan bonken met m'n hoofd... Clown

Maar nu hou ik het gewoon bij schaapjes tellen.... 1......2......3......4.......5....6 .....ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz Dromen

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:53

Nachten overslaan deed ik regelmatig, zeker in het weekend Haha!

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:54

Hier nog een die voor een uur of 4 niet slaapt.
Waar het aan ligt, geen idee. Als ik vroeg ga slapen lig ik maar te malen in mijn hoofd.. Geen enkele houding ligt lekker. Verder muziekje aan wil wel eens helpen, maar dat moet echt hele rustige muziek zijn Nagelbijten / Gniffelen
Verder kan ik niet opstaan voor een uur of 1 's middags.

Ik werk niet, heb niet een verplichting op een dag.. Gewoon mezelf vermaken en beetje naar de kroeg gaan, uit eten..
Niet dat ik moet werken of iets dergelijks. Als je mijn posts ook terugbladerd kun je waarschijnlijk berichten die rond een uur of 6.00 geplaatst zijn vinden.

Nachtmerries heb ik niet, wel bepaalde angsten. Zo ben ik bijvoorbeeld heel erg bang voor brand, en inbrekers. Sinds ik een hijger heb, doe ik mijn deur continu op slot, of ik er nou wel of niet ben. Voorheen had ik de deur wel dicht, maar niet op slot. (Woon in een studentenhuis, heb het over de deur van mijn kamer..) Ook erg schrikachtig, als iemand zwaait vlakbij me kan ik al duiken.

Musetta

Berichten: 1407
Geregistreerd: 18-07-07

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 01:55

Maartje1990 schreef:
hier is al eens eerder een topic over geweest.. min of meer... over nachtbrakers... nouja.. dat ben ik ook wel! (kijk maar eens naar de klok>) ik heb het een keer tot 5 uur 's ochtens op de computer volgehouden!! *schaam schaam*

Maar ik slaap gewoon ook slecht, slaap slecht in, wordt snel wakker (van kleine geluidjes al), als klein kind ging ik vroeger met m'n hoofd op m'n kussen 'bonken' en heel hard met m'n hoofd schudden als ik niet kon slapen (bijna altijd) vraag me niet waarom Koe ik heb zelfs een keer ipv tegen m'n kussen tegen de muur staan bonken met m'n hoofd... Clown

Maar nu hou ik het gewoon bij schaapjes tellen.... 1......2......3......4.......5....6 .....ZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz Dromen


Oh wel, ik heb het topic niet gevonden, wel gezocht... maarja voor een slaapprobleem kun je zoveel trefwoorden gebruiken he. Clown

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:55


patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 01:59

Denk niet dat het gewaardeerd word als dat weer omhooggeschopt wordt..
Was de nachtbokkers ook niet zoiets?

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 02:00

Volgens mij had je ook nog de nachtbrakers ofzo

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 02:01

nachtbreeksters dus geloof ik (zie m'n vorige post) ik wist even niet meer of het nu nachtbreeksters of brakers waren Tong uitsteken

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re: 's nachts steeds online

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 02:01