Dus vandaar. Ik vroeg me dus af, of er nog meer bokkers zijn (ik denk het wel
) die aan fitness doen. Op een sportschool welteverstaan. Ben benieuwd!! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus vandaar. Ik vroeg me dus af, of er nog meer bokkers zijn (ik denk het wel
) die aan fitness doen. Op een sportschool welteverstaan. Ben benieuwd!!
) en vind het echt super lelijk. Dus die train ik hooguit nog met roeien of crossen, maar niet meer met die apparaten
Afgelopen maanden weinig tijd voor gehad, maar straks weer 48 urige werkweek op kantoor (en 's avonds geen hw meer
) en dan vind ik het heerlijk om mijzelf 's avonds ff te kunnen uitleven

)
Op vrijdagavond, met een goeie vriendin van me. Soms zijn we heeeel fanatiek, soms ook niet, dan zitten we gezellig te kletsen
Ik fitness 5 keer in de week ongeveer een uurtje. Heerlijk!
Ikzelf fitness op maandag,dinsdag en donderdag. Ik mag onbeperkt, maar deze dagen doe ik gewoon omdat ze me goed uitkomen. Fietsen,crostrainer,steppen,lopende band en buikspieroefeningen
Skotti schreef:weet iemand een site waar je zoon trainings schema van af kan halen?
.

Ramooontje schreef:Nou ik ga toevallig weer beginnen volgende week!
Ik ga dan 3x per week en ga dan voor de volgende lessen: power yoga, body pump, vet burnig steps en.....POLE FITNESS!
Daarna lekker even in de sauna HEERLIJK!
??
bizzybijtje schreef:Wat is pole fitness????
Ook goed voor je conditie he!
Maar het is wel goed voor je dus anderhalve maand geleden begonnen met twee vriendinnen! Op de zondagochtend (nou ja uur of elf
) Vind het eerlijk gezegd wel heel fijn, merk het ook echt al aan mijn conditie