Nu begin ik de laatste jaren steeds meer echt een meisje te worden en vind van die vrouwen/meisjes dingen steeds leuker. Loop tegenwoordig liever op hakken dan plat en heb vorig jaar zelfs mijn eerste rokje gekocht. En nu zit ik dus te denken over oorbellen.
Mijn probleem is alleen dat ik echt HUGE oren heb, met dank aan opa's van beide kanten. En ik vind ze dus echt lelijk en probeer ze altijd weg te moffelen onder mijn haar. Ik ben dus bang dat oorbellen daar dus weer teveel aandacht op gaan vestigen. Ook vind ik juist de wat langere oorbellen mooier dan de korte, maar ik denk dus dat lang niet echt staat bij mijn grote oren.
Nu wil ik morgen ook naar de kapper. Ik wil eens iets nieuws en zit nu te denken aan dit kapsel -->

Ik denk dat met dit kapsel mijn oren mooi verstopt zitten en ik misschien toch wat langere oorbellen kan zonder dat mijn mega lelijke en grote oren te zien zijn.
Hier even een foto van mijzelf waar toch wel te zien is hoe groot mijn oren wel niet zijn

Denken jullie dat bovenstaande kapsel mij staat? Heeft iemand eventueel andere suggesties wat mij leuk zou staan. (wil graag lang tot op(over) schouders en mag best een beetje wild, maar dat het nog wel in een staart kan).
Denken jullie dat oorbellen mij zouden staan, en dat het dan niet teveel aandacht op mijn oren vestigd? (heb trouwens ook nog wel tijfels wegens mij lekker ronde en bolle gezicht... maar jah)
En dan wat practische vragen.
Doet gaatjes laten schieten pijn?
Heeft iemand enig idee wat het kost?
En waar laat je zoiets doen? Bij een juwelier of zo?