Sinds een paar maanden heb ik epilepsie, overgehouden aan mijn hersenbloeding door een val van mijn toenmalige paard.
Ik heb medicijnen maar dat bleef maar slechter gaan, steeds meer en steeds zwaardere aanvallen, soms wel iedere dag. In het begin was het gewoon een raar gevoel dat ik kreeg, met tintelingen, maar nu val ik echt "weg" en lig te stuipen op de grond.
Nu heb ik veel van die rotmedicijnen, en de mix er van heeft er voor gezorgd dat mijn leverwaardes echt enorm zijn, met alle gevaren van dien natuurlijk. Ik moet dus opgenomen worden in het ziekenhuis en er moet gekeken worden wat er gedaan kan worden aan die leverwaardes en hoe we de aanvallen toch onder controle kunnen krijgen.
Dat is geen kwestie van 1, 2 dagen, maar echt 2, 3 weken hebben ze gezegd! Ik baal enorm, want ik had me zo verheugd op weer eens lekker ouderwets Sinterklaas vieren.....

Donderdag aanstaande (22 november dus) word ik opgenomen in het ziekenhuis. In het ziekenhuis zelf kan ik geen post ontvangen (streng, ouderwets Duits ziekenhuis snappie) maar ik zou het echt enorm waarderen om kaartjes te krijgen, ik zit er namelijk enorm doorheen en af en toe zie ik het helemaal niet meer zitten, kan ik alleen maar janken. Maar op andere momenten denk ik aan bokker Yellowfish, die haar leukemie met zoveel kracht en positief denken heeft overwonnen, en dan denk ik: wie ben ik nu eigenlijk om te zeuren?
Natuurlijk, mijn leverwaardes en nog wat andere waardes zijn ook wel levensbedreigend te noemen, maar ja, leukemie is toch wel even wat anders.....
Dus ik geef mezelf de spreekwoordelijke schop onder mn hol en ga er gewoon voor!!!! Ik ben een vechter en ik laat me niet klein krijgen!
Ik bedel niet graag, maar kaartjes..... ik wil ze heel graag!!!!!

Wie wil sturen, kan dat naar:
Barbara Mulder
Rhododendronstraße 113
26639 Wiesmoor
Duitsland
Duimen jullie voor mij? Ik heb namelijk ook geen I-net aansluiting en kan ook niet bokken, maar via allerlei bokkers kan ik via sms jullie op de hoogte houden

Groetjes