ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:44

Ik had er tot nu toe eigenlijk nog niks over gehoord dat het slecht is maar je kan bijjezelf toch wel nagaan dat het slecht is?? Ik snap niet dat je kan denken als ik me tanden bleek daar ondervinden me tanden heus geen schade aan...

Ik zou maar zuinig zijn op je tanden voor je het weet loop je met een klikgebit....

Elinee

Berichten: 1182
Geregistreerd: 11-11-06

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:49

• Wat kost een behandeling?
Behandeling is al mogelijk vanaf € 135,- met tevredenheids-garantie. Dat wil zeggen dat we de behandeling herhalen indien het resultaat niet aan de verwachtingen voldoet (natuurlijk wordt deze verwachting in het intake-gesprek met je doorgenomen)./

dit staat op de site Lachen even bellen dus, want je hebt geen intake gesprek gehad & je hebt ook garantie Knipoog

__baron__

Berichten: 1152
Geregistreerd: 15-04-05
Woonplaats: dedemsvaart

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:23

ja maar als het pijndoet zou ik niet graag nog een behandeling ondergaan mja

Candorlover

Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-07-06

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:27

Ik ben neit van plan om het te gaan doen. Maar ik wil jou even sterkte wensen!

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:17

Ik ben nu stiekem nieuwsgierig naar een foto hoe het er nu uitziet Vork

Hoor de laatste tijd iig alleen maar positieve verhalen over tanden bleken...

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:38

crossmonster schreef:
ik heb tot nu toe vooral negatieve reacties gehoord en gelezen, dus sja je was gewaarschuwt voor de evt bijwerkingen / pijn.


Beetje rare bewering, denk je niet?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:41

Elinee schreef:
• Wat kost een behandeling?
Behandeling is al mogelijk vanaf € 135,- met tevredenheids-garantie. Dat wil zeggen dat we de behandeling herhalen indien het resultaat niet aan de verwachtingen voldoet (natuurlijk wordt deze verwachting in het intake-gesprek met je doorgenomen)./

dit staat op de site Lachen even bellen dus, want je hebt geen intake gesprek gehad & je hebt ook garantie Knipoog


Yep, vooral nog een keer laten herhalen, tot er helemaal geen tanden overblijven...

Ik ben zuinig op mijn tanden, bleken gaat dus ook niet gebeuren.

PienZ

Berichten: 1545
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: Achter mn computer natuurlijk

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:56

Gelukkig heb ik witte tanden van mijzelf. Ik heb wel gevraagd aan mijn tandarts om te bleken voor mijn vriend ze tanden maar hij raad dit echt af hij het is erg slecht voor je tanden. Zijn advies was gewoon poetsen met een tandpasta voor wittere tanden. Ik gebruik nu aquafresh voor wittere tanden en mijn vriend ook en ik moet zeggen werk perfect.

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:50

Ik zou het toch al nooit doen.
Mij te veel geld en je moet blij zijn met wat je hebt.
Knipoog

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:12

GamblersCup schreef:
crossmonster schreef:
ik heb tot nu toe vooral negatieve reacties gehoord en gelezen, dus sja je was gewaarschuwt voor de evt bijwerkingen / pijn.


Beetje rare bewering, denk je niet?


Hoezo? Als ze ze zich iets beter had laten informeren had ze geweten dat het slecht was. Alleen mensen die er geld aan verdienen zeggen dat het geen schade aanricht.

Elinee

Berichten: 1182
Geregistreerd: 11-11-06

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:13

Cassidy schreef:
Elinee schreef:
• Wat kost een behandeling?
Behandeling is al mogelijk vanaf € 135,- met tevredenheids-garantie. Dat wil zeggen dat we de behandeling herhalen indien het resultaat niet aan de verwachtingen voldoet (natuurlijk wordt deze verwachting in het intake-gesprek met je doorgenomen)./

dit staat op de site Lachen even bellen dus, want je hebt geen intake gesprek gehad & je hebt ook garantie Knipoog


Yep, vooral nog een keer laten herhalen, tot er helemaal geen tanden overblijven...

Ik ben zuinig op mijn tanden, bleken gaat dus ook niet gebeuren.


tsja, je kan in iedergeval terug gaan en verhaal halen toch?

xDramaQueen

Berichten: 13023
Geregistreerd: 12-10-05

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 22:40

Wist je dat als je elke dag keurig elektrisch poetst je tanden ook veel witter worden? daarom heb ik me tanden niet hoeven bleken, bovendien zijn me tanden daar veel te gevoelig voor.

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 07:05

xDramaQueen schreef:
Wist je dat als je elke dag keurig elektrisch poetst je tanden ook veel witter worden? daarom heb ik me tanden niet hoeven bleken, bovendien zijn me tanden daar veel te gevoelig voor.


Nou ik poets mijn tanden al jaren electrisch en om nou te zeggen dat dat werkt...

Even weer ontopic... Wilde het ook graag laten doen, maar krijg toch wel erg mijn twijfels na zo'n verhaal, jakkie! Ach gut

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 09:40

xDramaQueen schreef:
Wist je dat als je elke dag keurig elektrisch poetst je tanden ook veel witter worden? daarom heb ik me tanden niet hoeven bleken, bovendien zijn me tanden daar veel te gevoelig voor.


Onzin, elektrisch poetsen is niet per definitie beter dan handmatig poetsen. Als jouw tanden witter geworden zijn wil dat zeggen dat je je elektrische borstel goed gebruikt hebt en je handmatige borstel daarvoor niet.
Dat dit bij jou zo is wil niet zeggen dat dat een standaard is.
De meeste mensen poetsen verkeerd, zowel handmatig als elektrisch.

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 10:41

Wat vervelend dat het zo is tegen gevallen! Ga je ze nog bellen ofzo dat je niet tevreden bent?
Ik heb m'n tanden na m'n blokjesbeugel ook laten bleken, maar gewoon bij de tandarts. Had toen zo'n gebitje gekregen en moest die elke nacht indoen met van dat bleekgel erin. Dacht dat het 10 dagen was ofzo. En het resultaat was erg mooi! Ja

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:04

urania schreef:
hey

Ik heb Sondag eindelijk mijn tanden laten bleken, wat ik al heel lang wilde!
Bij perfect smile.
Ik heb er helaas spijt van en raad het ook niemand aan!
De behandeling duurd erg lang, is pijnlijk je voelt de hele tijd (net als je gevoelige tanden hebt en een zuurtje eet) van die tintelingen en dit is echt niet prettig! je moet ruim anderhalf uur met een ding in je mond zitten, wat heeeeeel onprettig is en je moet nog oppassen dat het speeksel niet uit je mond glijd Boos! bah!
Het resultaat is zeker niet zoals verwacht, het is misschien 2 tinter lichter en dat is het Boos!
Het kost een hoop 249 is echt veel te veel voor wat je er voor krijgt! en na de behandeling...
ik heb echt zitten janken van de pijn!!! en ik heb heel veel pijnstillers genomen, maar dat helpt niks. (zunuw pijn, je tanden zijn over over gevoelig!)
Ik heb er nu nog steeds last van, wel iets minder. Maar ik voel het nog steeds de hele tijd.
Dus voor de gene die er over denken om het te doen, zou er niet aan beginnen.

groetjes Joslyn


Tja, ik heb dan toch weer een hele andere ervaring. Ook ik heb mijn tanden laten bleken en mijn tanden zijn behoorlijk opgelicht (ze waren niet geel, maar ik vond ze ook niet wit genoeg). Mij werd vantevoren verteld dat ze na de behandelingen ong. 2 tinten oplichten en de 14 dagen daarna verder oplichten...

Ik ben er nog steeds heel blij mee en laat het wellicht met een jaar of 10 opnieuw doen.

Ik heb er verder ook geen last van gehad, behalve gevoelig tandvlees. Maar goed, dat is te verwachten. Ik heb het bij mijn eigen tandarts laten doen en dat is supergoed gegaan.

Misschien heb je gewoon pech gehad?!?

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 12:37

Bienotje schreef:
Is het niet zo dat het reultaat pas echt enkele dagen later zichtbaar wordt?


Nee, omdat dit een directe methode is. Laat je het bij de tandarts doen, met gel. Dan wordt het na een paar dagen/weken pas zichtbaar. Het kan nu alleen maar weer geler/donkerder worden.

monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 21:27

bij mij worden ze gewoon weer normale kleur. :(

Suelza

Berichten: 6474
Geregistreerd: 02-08-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 21:32

urania schreef:
bij mij worden ze gewoon weer normale kleur. Boos!


Joh, wat vervelend. Die van mij zijn echt opgelicht en nu... ruim 2 jaar later, zijn ze nog steeds net zo wit...

Anoniem

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 22:56

urania schreef:
bij mij worden ze gewoon weer normale kleur. Boos!

Dat dacht ik al, echt balen. Ach gut

Ik zou als ik jou was echt even bellen hoor, want dit klopt niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb vandaag mijn vulling laten vervangen op mijn voortand (stukje ging er ooit af door verrekijker. Clown)
Waren we aan het kleuren bekijken welke het beste zou staan, was de lichtste nog te donker.
Er is dus geen lichtere kleur dus nu is mijn vulling donkerder dan de rest. Lips are sealed

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:10

gabyfedde schreef:
xDramaQueen schreef:
Wist je dat als je elke dag keurig elektrisch poetst je tanden ook veel witter worden? daarom heb ik me tanden niet hoeven bleken, bovendien zijn me tanden daar veel te gevoelig voor.


Onzin, elektrisch poetsen is niet per definitie beter dan handmatig poetsen. Als jouw tanden witter geworden zijn wil dat zeggen dat je je elektrische borstel goed gebruikt hebt en je handmatige borstel daarvoor niet.
Dat dit bij jou zo is wil niet zeggen dat dat een standaard is.
De meeste mensen poetsen verkeerd, zowel handmatig als elektrisch.

Maar daarom is electrisch wel beter met de hand bereik jij nóóit het aantal bewegingen dat een electrische wel maakt. Of ze daardoor ook witter worden is een tweede, misschien bij sommige mensen maar niet bij iedereen.

Zera

Berichten: 1324
Geregistreerd: 27-03-06
Woonplaats: Vaals

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:16

Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zeggen ze he..

Heb zelf ook mijn tanden gebleekt.. Mijn pa heeft toen zo'n afdruk laten maken en heb er spuiten van hem mee naar huis gekregen.. Maar om eerlijk te zeggen vond het niet pijn doen, alleen dat je tanden iets gevoeliger waren..
Maar als dat alles is.. dan valt het reuze mee..
Bij iedereen is het toch weer anders, de een heeft er meer last van dan de andere!!

Electrisch poetsen is veel beter dan handmatige poetsen..

monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 16:29

ik ga morgen wel bellen, want ik vind het niet normaal.

en ze zeggen dat je de behandeling over mag doen en dat gaat nog al moeilijk als je tanden onwijs pijn doen en heel gevoelig zijn. :(
baal er onwijs van.

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 18:41

Zera schreef:
Electrisch poetsen is veel beter dan handmatige poetsen..


Als je echt weet hoe het moet en dat goed doet absoluut. Maar 9 van de 10 mensen doen het niet zoals hoort.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Re: ik heb me tanden gebleekt en raad het iedereen af!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 19:47

Mijn broer en ik hebben afgelopen donderdag onze tanden laten bleken bij Perfect Smile in Amstelveen en wij zijn superblij met het resultaat!
Om vier uur werden we opgehaald uit de wachtkamer en mochten we in de stoelen plaats nemen.
Ik heb toen trouwens meteen twee pijnstillers van 200 mg per tablet ingenomen, uit voorzorg omdat ik van mijzelf al heel erg gevoelig ben voor warm en koud op mijn gebit.
De behandeling werd gedaan door twee leuke meiden, er werd eerst uitgebreid uitgelegd wat er ging gebeuren en hoe het bleken werkt.
Vervolgens werd met een "staaltje" met daarop 16 tanden van licht naar donkerder, bepaald welke kleur we voor de behandeling hebben.
Mijn broer had de 5de kleur vanaf de lichtste en ik had de 2de/3de kleur.
Omdat de hoektanden vaak donkerder zijn dan de rest van je tanden werd dat ook apart bekeken, die van m'n broer hadden de 13de kleur en die van mij hadden de 9de kleur.
De verwachtingen waren een beetje twijfelachtig, omdat mijn broer veel cola drinkt was het de vraag of zijn tanden van binnen al niet vrij donker waren, waardoor het resultaat dan ook minder goed kon zijn.
Mijn tanden waren dus al de op een na lichtste kleur, dus die verandering zou ook niet heel erg groot worden, maar omdat ik gerookt heb (nu niet meer) en een grote theedrinker ben verwachtte ik dat het toch wel zou opknappen.

Na het gesprek en de mogelijkheid om vragen te stellen, werden m'n tanden gecontroleerd op eventuele gaatjes en vullingen.
Er werd wat tandsteen verwijderd en mijn tanden werden gepolijst.
Vervolgens kreeg ik een plastic ding in mijn mond wat er voor zorgt dat je lach zichtbaar wordt en je je lippen niet meer op elkaar kunt doen, het tandvlees werd afgedekt met een laagje rubber-achtig spul wat uitgehard werd met een warm lampje, ter bescherming voor de peroxide.
Toen dat klaar was werd de bleekgel op mijn tanden aangebracht, de laser lamp werd voor mijn mond gezet, hoofdtelefoon op, DVDtje aan en bleken maar Haha!
Het blauwe lampje ging telkens een minuut aan en bleef dan weer een minuut uit.
Tot dusver ging alles prima, ik voelde geen pijn of wat dan ook.
Na 20 minuten werd de bleekgel van de tanden verwijderd, waarbij ik een eerste schokje door een voortandje voelde. Ik schrok er even van, ik dacht "ik hoop maar niet dat ik dit straks constant voel want dan trek ik dat nooit nog 40 minuten"...
Mijn tanden werden weer schoon en droog gemaakt en vervolgens ging er weer nieuwe bleekgel op waarna het tijd was voor de volgende 20 minuten bleken.
Tijdens die tweede 20 minuten heb ik nog zo'n 6 keer zo'n schokje gevoeld, alsof je met mega gevoelige tanden op een ijsje bijt, het is een rotpijn, maar het is net zo snel weer verdwenen als dat het komt.
Na 20 minuten werd de gel weer verwijderd en heb ik voor de zekerheid nog maar een extra pijnstiller ingenomen, waarna mijn tanden weer schoongemaakt, gedroogd en op nieuw in de bleek gezet werden.
De laatste 20 minuten bleken waren wat minder prettig, mijn tanden en lippen werden gevoeliger en ik voelde wat meer schokjes door de zenuwen van mijn tanden gaan.
Maar het waren de laatste minuten en wie mooi wil zijn... dus toch nog maar even geprobeerd te ontspannen.
Inmiddels was mijn broer al klaar (hij lag 20 minuten voor met zijn behandeling) en ondanks mijn hoofdtelefoon hoorde ik al dat het resultaat bij hem heel goed was, dus ik werd toch wel heel benieuwd!
Na de laatste 20 minuten werd de gel verwijderd, mijn gebit schoongemaakt en kreeg ik een nabehandeling waardoor je een half uur na de behandeling weer mag eten en drinken (geen kleurstoffen).
Toen dat allemaal klaar was kreeg ik een spiegel in m'n handen en ik was zo blij met het resultaat!
Mijn tanden waren mooi schoon en wit en bij mijn broer was het verschil helemaal geweldig.
Het staaltje met de 16 kleuren werden er weer bijgepakt en onze tanden waren witter dan de lichtste kleur op de kaart, dus dat was super!
Na het afrekenen kregen we het papier mee waarop het resultaat stond, een pakje kauwgom en kortingsbonnen van 20% per persoon en om zeven uur stonden we weer buiten.
Eenmaal buiten begonnen de schokken in onze tanden wel steeds heftiger te worden, ongeveer 2 per minuut Scheve mond
Mijn broer had dus helemaal geen pijnstillers ingenomen voor de behandeling en hij heeft zo'n 60 keer van die schokken door zijn tanden gevoeld tijdens het bleken, vooral tijdens de laatste 20 minuten, dus ik mocht niet klagen!
Hij heeft die avond tot ongeveer middennacht last gehad van de schokken, toen was het zo goed als over.
Bij mij was het helaas een stuk erger, ik heb heel wat pijnstillers geslikt, ben om twaalf uur in bed gaan liggen en lag om vier uur s'nachts nog steeds wakker van de pijn.
Ik ben toen nog maar een pijnstiller in gaan nemen en ben toen eindelijk in slaap gevallen.
Toen ik laat in de ochtend wakker werd was de pijn zo goed als over en kon ik weer gewoon eten en drinken (geen kleurstoffen de eerste 24 uur).

Al met al was het het zeker waard, we hebben er mooie witte tanden aan over gehouden en tot nu toe kan ik niet zeggen dat mijn gebit veel gevoeliger is dan voor de behandeling.