Even een korte samenvatting:
Sinds ik mij kan heugen slaap ik al met mijn mond open. Puur omdat ik als ik lig niet door mijn neus kan ademen.
Nu blijkt het zo te zijn dat ik erg smalle luchtwegen heb. Jaren ben ik gewoon met een droge mond opgestaan en
echt dat is GEEN pretje! Als ik wilde gaan slapen met mijn mond dicht moest ik op mijn rug gaan liggen zodat ik door mijn neus kon ademen...maar elke ochtend weer die mond open.
Nou komt er ook nog bij dat ik hooikoorts heb (paar maanden geleden achter gekomen

Moet je nagaan dat je dag-in, dag-uit en elke nacht met een verstopte neus zit. Dit heb ik dus mijn hele leven al. Zelfs overdag heb ik moeite met ademen door mijn neus.
Maar eindelijk is het dan zover! Ze gaan een medische ingreep doen, zodat ik dan eindelijk door mijn neus kan ademen!! Daarbij komt nog dat ze er ook een plastische ingreep bij gaan doen. De zogeheten "Hump" op mijn neus gaat eraf en daarnaast gaan ze er nog meer aan doen, maar dat is te ingewikkeld om uit te leggen.
Ze gaan er iig iets moois van maken en ik kan niet wachten!!! Alle nare dingen die gaan komen heb ik al verwerkt..want: WIE MOOI WIL ZIJN MOET PIJN LIJDEN.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met zo'n gelijke operatie??? Ik ben benieuwd!!
Ik moet trouwens 21 augustus onder het mes!

Ben blij en bang tegelijk! Maar komt wel goed..hoop ik!