hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: hoe kom ik van die k*t muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:56

Als het heeeeel erg warm is, is het wel welkom Haha!

kinky01

Berichten: 478
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Rosmalen

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 18:51

heb gisteren een klamboe opgehangen en heerlijk mugvrij geslapen vandaag! Gelukkig ook nog met frisse lucht omdat het raam nu gewoon open kon blijven!

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:51

Pff klamboe's, hordes, hier helpt het niet. Er zit een horde voor mijn raam, maar toch zat er zaterdag avond 1 op me kamer na die dood geslagen te hebben kwamen er 4 vriendjes langs die vraak gingen nemen en had ik er 3 dood gemaakt, klamboe maar gepakt om er onder te gaan slapen 1x raden waar de 4e zat ...
Bingo ... gelukkig nog lidocaine-mentholgel van de dokter gehad, er op gesmeert en het wordt gelijk verkoelender!

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:05

volgens mij werkt er maar heel weinig tegen muggen.
Ik heb een stopcontact ding maar ik geloof daar ook niet echt in. Heb ook horren voor mijn ramen en nog komen ze binnen (denk via de deur)
Het enige is om ze gewoon dood te maken. Ik word er soms zo gek van dat ik het licht aan doet en net zo lang zoek totdat ik hem heb gevonden. Dan maak ik de mug dood met een elektrische mepper.
Ventilator heb ik ook weleens geprobeerd dat helpt wel goed (wel op jezelf richten dan) of helemaal onder je dekbed, maar dan hoor je dat gezoem nog steeds (heb ik ervaren) en onder je dekbed is weer zo warm op een gegeven moment

marleen_88

Berichten: 14048
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:17

Muggenmelk helpt erg goed.
Het stinkt vreselijk, maar de muggen blijven dan uit je buurt, als je het op je armen, naast je kussen smeert, ben je al bijna mugvrij. Ja

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:22

Nog mensen met ervaring met klamboe's ? Als ze toch maar 7 euro zijn ga ik dr wel 1 halen!

marleen_88

Berichten: 14048
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:24

Klamboe vind ik rotdingen, als je geen mug erin krijgt heb je mazzel, toen ik zo'n ding had, vloog er altijd zo'n rotbeest naar binnen als ik hem open deed om mn bed in te gaan.. Scheve mond

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 07:47

marleen_88 schreef:
Klamboe vind ik rotdingen, als je geen mug erin krijgt heb je mazzel, toen ik zo'n ding had, vloog er altijd zo'n rotbeest naar binnen als ik hem open deed om mn bed in te gaan.. Scheve mond



Had ik ook, niet te spreken van spinnen die lekker mee eronder kwamen zitten, na drie mega grote heb ik de klamboe uit het raam gezwierd Sigaar

_Astrid

Berichten: 1097
Geregistreerd: 08-02-06
Woonplaats: Spijkenisse

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:00

vervelende beesten die muggen.
dat citroenella spul, werkt misschien 1 nacht of 2 nachten voor de helft, maar dan hoor je ze alweer zoemen
met klamboe heb ik geen ervaring, maar hoor dat het niet altijd werkt, en lijkt me dat je nog steeds last heb van het gezoem, en dat vind ik het ergste van de muggen.
tis ook al gezegt, maar idd ventilator Ja
heb ik zelf ook, wel een hangventilator..

als ik een mug heb, en ik lig net op bed, sta ik meestal eerst op, pak een boekje en ga op jacht, kan ik hem echt niet vinden en heb ik geen zin meer om door te zoeken zet ik mn ventilator aan en slaap vrolijk verder.
maar heb dit jaar nog maar 1 mug gehad, en gelijk vermoord, heb ook een hoor voor mn raam, als mn deur openstaat en de deur van een kamer zonder hoor kan er een mug binnenkomen, maar meestal is mijn deur dicht dus ben bijna altijd mugvrij Lachen

maar citroenella, nee dat werkt niet, lijkt wel alsof die muggen daar immuun voor worden, gebruik dat ook totaal niet meer, je stinkt een uur in de wind en het werkt toch niet..

Anoniem

Re: hoe kom ik van de muggen af?!?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:46

Ik heb vrijwel nooit last van muggen op mijn slaapkamer.
Misschien stink ik te hard?
Ik slik elke dag vitamine B en C,misschien scheidt dat een bepaalde lucht uit(heb ik van B weleens gehoord..)