Hooikoorts en alternatieve geneeswijze??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Hooikoorts en alternatieve geneeswijze??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 08:20

Ik heb behoorlijk last van hooikoorts ondanks goede medicijnen die ik dagelijks slik. Nu ben ik absoluut geen fan van medicijnen, maar deze zijn voor mij zo nodig dat ik anders alleen maar binnenshuis kan leven Clown .

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met een homeopaat, acupuncturist of andere alternatieve geneeswijze om hooikoorts aan te pakken.

arno8

Re: Hooikoorts en alternatieve geneeswijze??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 08:39

ah nog iemand met hooikoorts, Arabesk heeft er ook vreselijk last van. Ze heeft Polanisan geprobeerd van Dr. Vogel, dat ging redelijk, maar dat moet je eigenlijk al nemen voordat je last krijgt.

Nu heeft ze een gewone neusspray en 's ochtends neemt ze die en is het vaak voldoende.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:31

Ik! Doei!
ik ben naar de homeophaat geweest, moest volledig suikervrij (mocht ook geen kunst zoetstoffen zeg maar, dus ook geen cola light e.d. , alleen natuurlijke zuurstoffen).
De homeophaat dat alle allergieën, dus ook hooikoorts, werden veroorzaakt omdat ik allergisch was van suiker. De 1e 3 maanden had ik weinig, mijn hevige paardenallergie werd minder, hooikoorts werd minder, etc.
Maar op een gegeven moment hielp het geen ruk meer... Dus toen ben ik weer lekker gaan snoepen en Xyzal gaan slikken. Haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 01:22

je kunt proberen om honing te halen bij een imker uit je eigen regio en dagelijks een flinke lepel honing in te nemen , dat kan helpen
ik heb korreltjes van de drogist die me wel hielpen , ze zijn alleen inmiddels dik over de datum...dus moet even nieuwe halen

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 01:44

Whahahaha als je een half uur lang zoent verminderen je klachten, dit is serieus onderzocht Vork
ik zou zeggen, doe je ding Knipoog