Prikkend gezicht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AH_scim
Berichten: 1339
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Kampen

Prikkend gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 21:37

Ik heb vandaag zo'n enorme last van mijn gezicht gekregen. Het komt waarschijnlijk doordat ik schapen heb ontwormd op mijn stage. Dat ik dan met mijn hand langs mijn mond ben gegaan. Want toen ik daarmee klaar was begon het een beetje te prikken. De hele middag had ik er nog last van.

Onderweg naar huis is het veel meer gaan prikken. (het prikt trouwens op mijn neus en bovenlip) Toen heb ik mijn gezicht gewassen toen ging het weer even. Toen begon het weer opnieuw. Toen heb ik mijn gezicht met zeep gewassen. Toen was het weer even een poosje weg. Toen ging ik maar mijn verzorgpaard fietsen en toen begon het echt weer enorm zeer te doen, de hele tijd. Op de terugweg zei de andere verzorgster (andere pony) dat het zelfs rood was! En ja hoor... Ik kijk thuis in de spiegel en mijn hele neus is nu rood.

Ik heb geen idee hoe het komt, en het belangrijkste.. Hoe ik eraf kom Ach gut

Valentijn5
Berichten: 1661
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Prikkend gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 11:38

Misschien, even langs de huisarts gaan, als je er nu nog last van hebt. Misschien, ben je wel ergens allergisch voor. Veel sterkte!!!!

AH_scim
Berichten: 1339
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Kampen

Re: Prikkend gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 12:29

Arabelle schreef:
Misschien, even langs de huisarts gaan, als je er nu nog last van hebt. Misschien, ben je wel ergens allergisch voor. Veel sterkte!!!!



Dankjewel. het is al super veel minder (nog klein beetje)

Hier mag trouwens daarom wel een slotje op !