volgt iemand het special k progamma :)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

volgt iemand het special k progamma :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-07 09:28

Ik wel sins kort en het bevalt mij tot nu toe echt super. Ik eet lekker gezond nou en voel me vet goed. (geen honger enzo) en toch al 1 kilo afgevallen in een kleine week.
Zijn er meer mensen die dat hebben geprobeerd en het volgen? Het is vet lekker vind ik vooral dat met pure chocolade.

Ik neem nu elke ochtend sojamelk (warm) met special k pure chocolade + kiwi en thee
en als tussendoortje neem ik een snelle jelle en thee
als lunch neem ik weer sojamelk met special k en fruit en dan later tussen 3-4 neem ik twee boterhammen met gekruiden kip en 1 plak 30+ kaas.

en in de avond groente/groente en nog is groente rauw en gekookt + mie of aardappelen ofzoiets maar dan heel weinig zonder saus en sju alleen kruiden en thee.

en toe fruit + veel water drinken !

Het werkt na mijn mening vet goed en is echt lekker/gezond en je hebt geen honger gevoel :)

ben benieuwd of meer mensen ervaring hebben.

(wilde eigenlijk slimvast volgen maar na paar meningen ben ik al afgehaakt) *D


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Re: volgt iemand het special k progamma :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 09:45

Ik volg dat programm niet, maar ik eet dat spul wel in de ochtend met yoghurt. Het is echt goed te eten he! Dit is het enige wat ik in de yoghurt echt lekker vind.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Re: volgt iemand het special k progamma :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 10:43

Lijkt me erg eentonig en het zou mij na een week echt mijn strot uitkomen. Lijkt me ook niet iets om lang vol te houden.
Gewoon gezond en afwisselend eten in je ontbijt, lunch, avondeten en tussendoortjes. Is veel leuker en lekkerder lijkt me. Maar goed, ik ben dan ook geen dieet type.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axxy, Dnies90, Maanon_, Mars, OmgiliBot, RianneH en 37 bezoekers