slokdarmkramp wie heeft hier ervaring mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

slokdarmkramp wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 20:36

afgelopen nacht werd ik wakker van een verschrikkelijke pijn....vanaf mijn kaken tot aan mijn borstbeen was alles verkrampt. Ik ben niet gauw van mijn stuk te brengen, maar ik dacht werkelijk dat ik dood ging......
vanochtend ben ik bij mijn huisarts geweest, en zij vermoed dat het om een slokdarmkramp ging......ik heb tabletjes gekregen die normaal een hartpatient onder zijn/haar tong moet leggen omdat deze een goed effect hebben bij dit soort kramp.
het hoeft niet zo te zijn dat het nog weer optreed, maar het kan wel....
wie heeft ook al eens deze kramp gehad? heb je het vaker dan 1 keer gehad? heb je goede tips om dit soort kramp te voorkomen?

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Re: slokdarmkramp wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:47

Klinkt eng Scheve mond maar nee, heb er nooit wat van gehoord. Hoe kan dit zo ineens komen dan?

woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Re: slokdarmkramp wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:17

geen flauw idee.....wel ben ik twee weken geleden met mijn fiets gevallen en heb daarbij mijn ribben gekeneusd. in de eerste instantie dacht ikzelf dat die pijn daar vandaan kwam. maar volgens mijn huisarts was het overduidelijk een verkramping van de slokdarm.

Tatiane

Berichten: 3485
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Leopoldsburg

Re: slokdarmkramp wie heeft hier ervaring mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:36

Mijn vriend heeft 'r ook af en toe last van.. Héél vervelend, maar voor zover ik weet heeft het niet echt kwalijke gevolgen. Drinken, drinken, drinken. Veel meer denk ik niet dat je kan doen.