Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nibbit schreef:Krul conrtol cream van Andrelon.
Echt superspul, je haar wordt er mooi glad van.
Stybba schreef:Ik heb al sind ik haar heb (als zeer klein kind dus al) krullen. In de pubertijd is het waarschijnlijk door hormonen ofzo steeds meer gaan kroezen. Ik heb mn haar 24/7 in een staart (behalve als ik mn haar was natuurlijk) en ik kan ze alleen uitkammen als ze nat zijn anders maak ik mn haar kapot en zie ik eruit als een heks
Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende shampoos (moet die van andrelon nog ns proberen...), mousse, gel, wax en ik heb nu een of ander vet spul uit amerika voor afrikaase koes om t zo maar te zeggen. Ik moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee zit omdat ik er toch niks aan kan doen. Maar stiekum hoop ik toch dat ik ooit handelbaar haar krijg en ben ik jaloers op mensen die geen 3 kwartier voor de spiegel hoeven te zitten om hun haar met veel moeite uit te kammen.
Ik wil trouwens niet stijlen omdat mn haar al zo droog is en het daardoor volgens mij alleen maar erger word...
Tienn schreef:Ik heb gister toevallig iets hiervoor gekocht.
Andrelon Temmer! Normaal gesproken werkt andrelon ook niet bij mij, maar deze werkt wel aardig!
Ik ga vanavond nog uit en dan smeer ik het er ook in, kijken of het dan nog zo goed helpt!!
Dimpie schreef:Ik gebruik ook Palmer's Coconut Oil Formula, heerlijk spul! Je doet er erg lang mee, dus zeker niet duur. Het ruikt ook echt heerlijk