Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-07 21:03

Ik en mijn vriend willen graag een kind, ik ben nu vorige maand gestopt met de pil, na hoeveel tijd na het stoppen met de pil waren jullie zwanger?
Groetjes


Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:21

dat verschilt enorm per persoon....
Mijn schoonzusje was na 2 maand zwanger... vriendinnen van haar hebben er 3 jaar, 8 maand en 1,5 jaar over gedaan
Daar valt echt geen pijl op te trekken... probeer je zelf er niet te veel op te richten en niet te gefocused sex te hebben een kind maken moet leuk blijven en geen obsessie worden dan duurt het vaak alleen maar langer

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:37

Direct.
7 mei was ik gestopt met de pil. 9 mei ben ik ongetseld geworden, en dat was ook direct de laatste keer.
In maart '03 is ons dochtertje geboren. (2,5 week overtijd.)
Ik heb toch een jaar of 7 de pil geslikt. Ik zorgde dat ik ongeveer 4 keer per jaar ongesteld werd.
Dus tel maar uit...

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:17

Volgens mij heb je net na het stoppen met de pil een piek in een bepaald hormoon (ik weet niet zeker of 't het FH hormoon is) wat juist bevorderlijk is voor een zwangerschap. Verder zal het per persoon veel verschillen. Succes ermee! Ik zou gewoon lekker samen op vakantie gaan ofzo....

Qimm

Berichten: 15109
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:12

Hangt zóó erg af van jouw lichaam, welke pil en je vruchtbaarheidsniveau (de een wordt nou eenmaal makkelijker zwanger dan de ander)

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:16

Bij mij was het meteen de volgende maand al raak Haha! Zowel bij de eerste als bij de tweede.

Ik weet niet of je weet hoe het bij jouw moeder en eventuele zussen is gegaan. Als die makkelijk zwanger worden is de kans groot dat dat bij jou ook zo is.

Jacimatho

Berichten: 9606
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 23:18

Ik heb bij beide keren een maand gewone cyclus gehad, en de tweede maand in verwachting.
Zo vruchtbaar als een konijn dus...

:wave: Always look on the briiiiiight sight of life..tudu..tudu..tudutudutuduuu
https://www.liefdevandewolf.nl

SeBart

Berichten: 1537
Geregistreerd: 16-08-06

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:58

Ik ben nu in m'n 2e maand gestopt, omdat ik veel problemen had met mijn eierstokken, steeds nadat ik de pil ingenomen had kreeg ik enorme buikpijn.
Nu na de tweede maand moet ik zeggen dat m'n ongesteldheid al een week op zich laat wachten, toch maar testje doen Haha!

Maar idd hangt geheel van je eigen gestel af hoe snel het gaat.

Wil iedereen op mijn lieve dochter stemmen? te vinden onder Gemma https://actie.boerenbond-welkoop.nl/paa ... otogalerij

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Re: Hoe snel zwanger na pilgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 21:44


Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, Hazna, Pinacolada, Vinny12511, viphorse en 48 bezoekers