XTC in drankje in disco.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 23:16

gelukkig ga ik bijna noot uit.. wat zullen jullie geschokken zijn zeg!!


MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:48

Je kunt echt wel vet kunnen overgeven van XTC trouwens hoor, dat riep ik ook altijd, nee kan niet, zit tussen je oren, maar ik heb t later zelf eens gehad Bloos
Hoe gaat het nu met het meisje?
En idd pillen versneiden is een rotklusje, dus zal wel gewoon mdma zijn geweest, en als je dat drinkt in je jusdorange en peukje erbij, proef je er weinig van, iemand die niet gebruikt, heeft ook niet veel nodig om te spacen van mdma!
Iig succes.
Groetjes

Extensions voor paarden!

Lissyx
Berichten: 288
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Dordrecht

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-06 15:01

hoi,
Met me vriendin gaat het nu wel weer goed, maandag op school ging het brand alarm af (test) en ze raakte weer helemaal in paniek, ze begong te huilen enz. Ze had die nacht ook droomen gehad, ook over brand . Daarom is ze denk ik zo in paniek geraakt met de brand oefening. Nu gaat alles weer goed met haar gelukkig. Ze heeft hier zeker van geleerd en laat dan ook nooit meer haar drankje staan/iets aanemen. Wat er nou precies in is gekomen is niet duidelijk. De dokter zei gesdeden xtc maar dat weet je natuurlijk ook niet zeker.

Living the good live @ dushi korsoww !!!

Zazoo
Berichten: 3341
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: de bilt

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 23:52

mooi dat t beter gaat. wat een stel debielen zeg. zou het kunnen dat jullie die jongen nog kunnen herkennen? had ie jou ook drinken aangeboden? ging ie er snel vandoor toen ze zo ziek werd en jij erbij bleef?

Een paard zonder ruiter is altijd een paard, Een ruiter zonder paard is slechts een mens.
Maybe the chance for romance is like a train to catch before it's gone...
Shyness is an excess of modesty (Plutarch)

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Re: XTC in drankje in disco.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 09:58

MOHGirl schreef:
Je kunt echt wel vet kunnen overgeven van XTC trouwens hoor, dat riep ik ook altijd, nee kan niet, zit tussen je oren, maar ik heb t later zelf eens gehad Bloos

hahaha idd je kan van xtc heel goed overgeven... hoe en waarom dat komt weet ik eigenlijk ook niet! wel is het zo dat je je pil al opgenomen hebt en dus wel de gevolgen er van hebt....

en gelukkig gaat het weer goed met je vriendin!!! ik denk dat ze nog wel wat langer angst blijft houden maar dat is vrij normaal! het is niet niks...maar drinken aannemen of ergens laten staan doet ze nu nooit meer...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Felixity, Gompernikkel, Oyeru en 141 bezoekers