anti-griep middelen die echt effectief zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

anti-griep middelen die echt effectief zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 17:53

ik heb het weer eens voor elkaar, een virus op het absoluut verkeerde moment.
Net een week op vakantie geweest (wat afgezien van 2 avonden stappen echt een week van relaxen enz geweest is) en ik moet gewoon een hoop.

mijn huisarts is vrij tegenstrijdig, enerzijds moet ik uitzieken, anderzijds mezelf gewoon "aanpakken" en aan de slag gaan. Leuk idee, maar ik kan gewoon echt niet. Probeer te studeren en de lettertjes dansen, de helft van de tijd als ik opsta en wat ga doen begin ik compleet te shaken.

ja, virus dus, maar ik heb er echt even geen tijd voor nu! Uitzieken is leuk, maar ik moet nu gewoon even door. Eind volgende week kan ik prima weer 3 dagen terug in bed kruipen, nu niet.

Wat helpt er nou echt om de verschijnselen te onderdrukken? Ziek ben ik niet echt meer, ik kan gewoon eten enz, maar blijf gewoon slap, trillerig en mn hart moet hard werken om warm te blijven.
paracetamol en ibuprofen werken bij mij nooit, saridon meestal wel, maar nu niet voldoende..

wie oh wie kan mij de (paarden)middeltjes vertellen om gewoon weer even een weekje overeind te blijven?

IMJ

Re: anti-griep middelen die echt effectief zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:07

Er helpt helaas niets tegen een virus... uitzieken dus. En als je snel moe bent, zit er niets anders op dan: vroeg naar bed, vitamientjes eten en niet teveel energie verbruiken!

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 20:11

mja... vertel dat maar tegen mn docenten.
ik moet gewoon mn herren leren, anders kan ik 3 vakken opnieuw gaan volgen :s
naja, dat zit er nu toch al in, 4 dagen bed ipv studiezaal maakt een behoorlijk verschil op mn leer prestaties helaas.

tnx iig, ik ga iig deze winter, naast gezond eten wat ik zowiezo al doe, maar even aan de extra vitamientjes.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:15

sterkte hoor...
Kun je ze niet wijs maken een zeer besmettelijk iets te hebben ofzo Clown ?? Veel vooraan gaan zitten en vooral veel niezen... zonder zakdoek Knipoog Haha! !

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 20:16

hahaha, klodders over mn papier smeren... Duivel
ik ben bang dat ze me dan wel opzich heel zielig vinden, maar helaas toch echt gewoon de regels moeten volgen.
Het is niet anders.

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:19

hm mn moeder dronk vroeger altijd sochtends een glas rauw ei moet gezond zijn! lekker lijkt me het niet haha en ben nooit ziek dus tja..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 20:20

tot je salmonella krijgt Bloos Nagelbijten / Gniffelen Haha!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 22:50

Als ik een griepje onder de leden heb, gooi ik wat anti-grippine met vitamine C en Ibuprofen naar binnen (400mg).

Het stelt je griep op z'n minst uit.

Beterschap!!