Morning after pil! SPOED

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 13:00

Bessje_Datje schreef:
ik heb effe in je profiel gekeken ( degene die het gepost heeft)en ze is 15... dan al zo'n probleme ?
Misschien ver gezocht hé Knipoog


wat is er mis met op je 15e sex hebben?
dat was 'vroeger' ook al heel normaal hoor, toen ik 15 was..in een ver verleden Knipoog

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:04

Renske_ schreef:
Meissie17 schreef:
je kunt hem gewoon bij de kruidvat kopen kost ongeveer 13 euro.. dit heb ik ook gedaan Haha!


uhm ja, ben er maar trots op Verward


De smiley was misschien verkeerd maar goed !!

ikke24
Berichten: 1164
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Limburg

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:25

Dushi8 schreef:
Die moet je helaas bij de huisarts vragen. Je kan altijd de huisarts bellen en het probleem voorleggen, zodat hij/zij het recept naar de apotheek kan faxen.

Succes!!!



Waarom zeggen mensen iets zonder dat ze er verstand van hebben? De morning after pil mag je al k weet niet hoelang gewoon bij de apotheek halen......als je iets niet weet, zeg dan niks, zo help je iemand meer

ikke24
Berichten: 1164
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Limburg

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:30

horselover21 schreef:

Serieus.. !! Als je je zelf vol heb laten tanken, kan je hem daar kopen!! Clown Haha!


Ahum hahahah Haha!
[/quote] welke literprijs zou goedkoper zijn Haha! hahahahah
[/quote]



LITERS???
Hahahaha waar komt jouw vriend vandaan dan? Haha!

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 19:22

ikke24 schreef:
Dushi8 schreef:
Die moet je helaas bij de huisarts vragen. Je kan altijd de huisarts bellen en het probleem voorleggen, zodat hij/zij het recept naar de apotheek kan faxen.

Succes!!!



Waarom zeggen mensen iets zonder dat ze er verstand van hebben? De morning after pil mag je al k weet niet hoelang gewoon bij de apotheek halen......als je iets niet weet, zeg dan niks, zo help je iemand meer


Verstand van de MA pil heeft de huisarts, en wat begeleiding van zijn kant is nooit weg. Wat mij betreft véél verstandiger dan die pillen achterover tikken na een bezoek aan de apotheek/drogist. Maargoed, ieder zijn eigen lichaam.

meikie

Berichten: 1237
Geregistreerd: 05-08-04

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:38

Net als Bessje_datje vind ik 15 wel erg jong om sekueel contact te hebben. Misschien ben ik ouderwets, ben zelf 29, maar volgens mij moet je heel voorzichtig zijn in het weggeven van jezelf, dat is het toch eigenlijk, he?

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:40

meikie schreef:
Net als Bessje_datje vind ik 15 wel erg jong om sekueel contact te hebben. Misschien ben ik ouderwets, ben zelf 29, maar volgens mij moet je heel voorzichtig zijn in het weggeven van jezelf, dat is het toch eigenlijk, he?


Nou ik was 14 toen ik het voor de eerste keer deed en heb er geen spijt van ik loop al 3 jaar met dezelfde jongen en we zijn nog steeds heel verliefd Bloos

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Re: Morning after pil! SPOED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:58

Paraat schreef:
Verstand van de MA pil heeft de huisarts, en wat begeleiding van zijn kant is nooit weg. Wat mij betreft véél verstandiger dan die pillen achterover tikken na een bezoek aan de apotheek/drogist. Maargoed, ieder zijn eigen lichaam.


Correctie: verstand van pillen heeft de apotheker, de huisarts maar in beperkte mate.....