Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 15:46

Ik vind het erg sneu dat er zóveel mensen zijn die gereageerd hebben in het topic over 'ben jij tevreden met je lijf' dat ze niks mooi vinden aan zichzelf.

Als je zo door het leven gaat, straal je dat ook uit. En zit je met een probleem wat helemaal niet nodig is. Spiegel jezelf niet aan één of andere celebrity met een totaal andere lichaamsbouw dan jij, die werkt er waarschijnlijk 40 uur per week aan (en dan zou jij er ook zo uitzien. Maar zou je dan gelukkig zijn?)

Echt, ik ben ook niet de perfectie zelve, maar ik focus me op goede punten. En ik weet zeker dat zelfs de mensen die níks mooi vinden, die ook hebben. Focus je daar dan op, en beeld je in dat je gewoon geweldig bent. Ookal geloof je het niet, trust me, als je iedere ochtend voor de spiegel jezelf vertelt dat je mooie armen hebt/strakke benen/een kont die r mag wezen/een goede lengte/een mooie huid/ whatsoever, dan ga je het vanzelf geloven en word je vanzelf mooier. En mensen die lekker in hun lijf zitten en zichzelf mooi vinden stralen dat ook uit - en zo ben je al meteen echt mooier!

Het leven is best kort, en straks ben je 60 en besef je je dat je niet eens genoten hebt van je jeugdige lijf! Bovendien verdient je lijf dat gezever niet - je bent gezond, alles functioneert goed - wees er dan lief voor en trots op.

Echt hoor, ik schrik van al die negatieve berichten. Je hebt zelf in de hand hoe je met je lijf omgaat en het is super zonde als dat negatief is. Natuurlijk, als je overgewicht hebt moet je daar iets aan doen - maar een negatieve insteek helpt mi niet. Je kan een hekel hebben aan je lijf en daarom lijnen.... óf houden van je lijf en daarom gezond willen eten en het fit, slank en soepel houden. get the difference?

Dus dames, pak allemaal een fles bodylotion van Dove (geweldige campagne) neem eens even een avondje vrij van je zelfkritiek, doe wat kaarsjes aan (is meteen flatterend licht ) en smeer jezelf van top tot teen lekker in, doe je teennagels, manicuur je handen, neem een maskertje, en celebrate je gezonde lijf. (zo'n avondje geeft meteen een stuk meer voldoening dan een zak chips voor de buis )

En in dit topic mag je alleen maar positieve zaken van jezelf benoemen!!

Juud87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:48

ik hou van me lengte hoef vrijwel nooit hakken aan voor iets (wat ik dus absoluut niet lekker vind zitten, die hakken, dus komt goed uit )

Skotti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:48

ben ben trots op mijn sproetjes:d

Coconut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:54

haha die heb ik ook Ben ik ook wel trots op, want mijn vriend vind ze ook erg leuk! Waar ik blij mee ben is mijn lengte en mijn ronde vormen. Ik heb echt zo'n peervorm als lichaam

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:57

Ik ben trots op mijn ogen en mijn buik

Mareska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:58

Sorry, ik gebruik liever nivea..

Als je iets te klagen hebt over jezelf doe er dan wat aan, want van klagen en zeuren is nog nooit iemand mooier of leuker geworden!

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:01

ik vind niks heelerg aan mijn lichaam
maar ik ben vet trots op mijn mooie buik !

Lieke__

Re: Voor iedereen die ontevreden is met zijn lichaam....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:04

Goed gezegd. Ik zelf vind mij lippen het mooist.

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:04

Mijn lieve gezichtje
En mn buik en kont en blonde haar en tanden

Indie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:22

ik ben heel blij met mijn ogen khoor vaak complimentjes daarover en zie zijn heel fijn om te horen en kheb me sproeten geaccepteerd en ben er nu eigenlijk alleen maar blij mee !

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:26

Naar die instelling probeer ik ook wel toe te werken Ik ben heel lang echt ontzettend negatief geweest over zóveel.
Nu heb ik absoluut nog steeds punten waar ik niet blij mee ben, maar de dingen waar je toch niets ZELF aan kan veranderen ben ik gewoon gaan accepteren en soms zelf waarderen.
Je uitstraling wordt er iig al een heel erg stuk beter van.
Het enige waar ik dus nog niet blij mee ben is mijn buik maar voor de rest...I don't care anymore

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:27

Krista_ schreef:
Ik ben trots op mijn ogen en mijn buik

Ik ook wel.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:28

ook al denk ik soms dat ik op een walrus lijk, ben ik toch blij met wie ik ben en ik krijg ook wel vaak complimentjes .....dus moet niet zeuren

ktink

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:28

Goed topic!!
Ik ben het helemaal met je eens Laura !!
Ik ben blij mijn mijn buik en mijn mijn ogen en met mijn haren

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:30

VanillaQueen schreef:
Naar die instelling probeer ik ook wel toe te werken Ik ben heel lang echt ontzettend negatief geweest over zóveel.
Nu heb ik absoluut nog steeds punten waar ik niet blij mee ben, maar de dingen waar je toch niets ZELF aan kan veranderen ben ik gewoon gaan accepteren en soms zelf waarderen.
Je uitstraling wordt er iig al een heel erg stuk beter van.
Het enige waar ik dus nog niet blij mee ben is mijn buik maar voor de rest...I don't care anymore

Ohja nog even positief
Lange benen, haar, tetten , kont, en eh het klinkt misschien heel vreemd maar ik vind mijn liezen gaaf :|

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:31

Goed gezegd Laura
Zo probeer ik ook naar mezelf te kijken en dat lukt wel aardig, hiermee kan ik wel leven hoor!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:52

Ik hou van mijn onderbenen/kuiten, zeker als ik een paar gave pumps aanheb, en in een mooie spijkerbroek heb ik een goeie kont, en de kleur van mijn ogen vind ik ook toppie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:54

Ik ben over een paar dingen evreden maar het belangrijkste is mijn grote teen. Hij is heel mooi Ben daar wel tijden voor aan het trainen.

Melanie_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:56

Iets positief van me lichaam..euh,,pffoe..

Mooie ogen*met mascara alleen dan*
onderbenen/kuiten
me lange benen,
tanden*als me beugel eruit is, nog mooier*
kont

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:00

Goed topic Laura!

Dit is echt veel positiever dan het andere topic en als mensen helemaal niks moois aan zichzelf vinden, geloof ik het niet, of ze zitten echt zwaar met zichzelf in de knoop!

Ik ben over het algemeen tevreden met mn lichaam en gezicht, ik heb mijn vrouwelijke vormen geaccepteerd en ben er zelfs trots op, aan mijn kleine buikje wordt gewerkt en als ik in de spiegel kijk ben ik best tevreden en ik durf best te zeggen dat ik van complimentjes houd, je ego wordt er weer mee gestreeld en het is goed voor je zelfvertouwen..

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:03

helemaal mee eens Laura! Als je je goed/tevreden/mooi/sensueel/sexy/gezellig/etc etc voelt, dan straal je dat ook uit! (nee, waarschijnlijk zie je dat zelf niet in de spiegel, maar anderen zien dat wel!)

voor als ik écht een dipje heb, dan kijk ik altijd naar deze link die in m'n favorieten staat
http://www.meisjemeisje.nl/pivot/entry.php?id=972#body

Liiszle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:06

zeker goed topic.. en het werkt!! ik blijf altijd naar de positieve dingen kijken!...

wat ik mooi vind aan mijzelf, Mn groene ogen, blonde haartjes, strakke kont en ook mn figuur mag er best wezen..

LadyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:06

goede site !

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:37

Ook helemaal mee eens... je kunt wel over alles klagen, maar je kunt ook je positieve punten kijken en gewoon zelfverzekerd door het leven gaan.
En zelfverzekerdheid straalt zoveel meer uit dan een onzeker hoopje mens die wanhopig ieder rolletje probeert te verbergen...

Ik ben ook niet perfect, alles behalve, maar ik ben tevreden met mezelf. Had het erger kunnen treffen op veel punten.

Nu geef ik toe dat ik ook erg lang erg onzeker ben geweest, maar het laatste halfjaar heb ik mezelf leren waarderen. Mijn verlegenheid is er steeds verder afgevallen, ik straal, en ik kan gewoon mezelf zijn zonder me voor mezelf te hoeven schamen...

Kwanyin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 17:42

Ik heb een dik achterwerk.
Ik heb brede heupen.
Ik heb geen mooie strakke buik.
Ik heb een brede neus.

En ik ben er trots op .
Ik vind je helemaal gelijk hebben!