Als je zo door het leven gaat, straal je dat ook uit. En zit je met een probleem wat helemaal niet nodig is. Spiegel jezelf niet aan één of andere celebrity met een totaal andere lichaamsbouw dan jij, die werkt er waarschijnlijk 40 uur per week aan (en dan zou jij er ook zo uitzien. Maar zou je dan gelukkig zijn?)
Echt, ik ben ook niet de perfectie zelve, maar ik focus me op goede punten. En ik weet zeker dat zelfs de mensen die níks mooi vinden, die ook hebben. Focus je daar dan op, en beeld je in dat je gewoon geweldig bent. Ookal geloof je het niet, trust me, als je iedere ochtend voor de spiegel jezelf vertelt dat je mooie armen hebt/strakke benen/een kont die r mag wezen/een goede lengte/een mooie huid/ whatsoever, dan ga je het vanzelf geloven en word je vanzelf mooier. En mensen die lekker in hun lijf zitten en zichzelf mooi vinden stralen dat ook uit - en zo ben je al meteen echt mooier!
Het leven is best kort, en straks ben je 60 en besef je je dat je niet eens genoten hebt van je jeugdige lijf! Bovendien verdient je lijf dat gezever niet - je bent gezond, alles functioneert goed - wees er dan lief voor en trots op.
Echt hoor, ik schrik van al die negatieve berichten. Je hebt zelf in de hand hoe je met je lijf omgaat en het is super zonde als dat negatief is. Natuurlijk, als je overgewicht hebt moet je daar iets aan doen - maar een negatieve insteek helpt mi niet. Je kan een hekel hebben aan je lijf en daarom lijnen.... óf houden van je lijf en daarom gezond willen eten en het fit, slank en soepel houden. get the difference?

Dus dames, pak allemaal een fles bodylotion van Dove (geweldige campagne) neem eens even een avondje vrij van je zelfkritiek, doe wat kaarsjes aan (is meteen flatterend licht

En in dit topic mag je alleen maar positieve zaken van jezelf benoemen!!