Ik draag nu ruim een jaar lenzen en heb er nog nooit problemen mee gehad. Tot vorige week, bij het indoen van m'n lenzen gaan m'n ogen zo tranen en prikken dat ze er eigenlijk gelijk uitspoelen (net alsof er zeep in je ogen komt). Dit is bij allebei m'n ogen. Ik draag nu dus een week m'n bril al, en dan heb ik nergens last van.
Het lijkt me dus ook dat het niet aan m'n lenzen ligt, anders had ik waarschijnlijk niet van allebei m'n ogen last gehad. Ik heb m'n lenzen al nagekeken op scheurtjes e.d. en ze goed schoongemaakt.
Ik denk dus dat m'n ogen gewoon momenteel erg geirriteerd zijn, of iets dergelijks. Al zijn ze helemaal niet dik of rood. Ik heb over 1,5 week een afspraak bij de opticien, dus dan kan ik het vragen..
Ik heb een hekel aan het dragen van mn bril (al die vlekjes, waterspetters.. bah..

Is er iemand die een idee heeft wat het is? Zie ik iets over het hoofd, of kan ik het met een eenvoudig huis-tuin-en-keukendingetje veranderen?
Zoniet, draag ik lekker m'n bril tot ik wel m'n lenzen weer kan dragen, of vraag ik het over 1,5 week aan de opticien