Gewrichtspijn.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Popstra
Berichten: 13766
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-24 19:12

Pardon???
Mss moet je ff terug lezen.
Ben al bij huisarts, fysio en chiropractor geweest!
En aangezien ik geen type ben die voor elke scheet verkeerd naar een huiarts ren omdat ik daar ook gewoon geen tijd voor heb wil ik graag kijken hoe ik zelf het een en ander kan op lossen.
De last komt toch steeds terug. Ook na therapien. Puur omdat ik fysiek zwaar werk doe en blijf doen!

Overigens zei de fysio bij erge last pijnstillers nemen en in beweging blijven om niet verder vast te komen zitten.
Dus dat is ook wat ik altijd doe

germie

Berichten: 25958
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 21:30

DMSO proberen. Kost weinig, is zelf te verdunnen.

En ik snap Popstra wel. Huisartsen weten meestal niets van gewrichten en zijn al helemaal niet goed in luisteren naar de klant. Kan door de werkdruk komen, maar het is wel de laatste persoon om naartoe te gaan bij pijn in het bewegingsapparaat. Fysio kan meer, maar hebben er ook meer verstand van. Zou mijn eerste keus zijn. En de chiropractor kan zeker helpen, maar is enorm duur en doet absoluut niet aan een standaardaanpak. 65 euro voor nog geen 10 minuten en bij elke klant doen ze hetzelfde is mijn ervaring.
Dus werkt het, dan werkt het, maar anders moet je toch wat anders.

Dus ik zou DMSO proberen en een laser aanschaffen. Die zijn niet heel duur, steek je gewoon bij je broek in en je gaat zitten lezen of werken of tv kijken. Af en toe verschuiven en doet z'n werk.