Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beert
Berichten: 2441
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 09:35

Sweetgirl1 schreef:
Ja het is niet continu dat het er is. Beetje kramp achtig inderdaad maar is te behappen zeg maar.
Zit nu dan rond de 6 weken en 3 dagen. Hoop zo op een gezond wondertje. Het is echt welkom in ons huisje.
Laatst indd nog test gedaan en die sloeg enorm goed uit. Dus het zit er nog lekker in.

Misschien heb je er wat aan. Ik heb dit bij alle drie de zwangerschappen gehad, met name in het eerste trimester. Bij mij was het vooral in de ochtend dat ik soms even flinke krampen had. Maar ik heb dat altijd toegeschreven aan mijn darmen. In het begin moeten die juist plaats maken en zijn ook vaak wat opgeblazen.

Juist in het begin gebeurt er zoveel in je lijf. Er wordt plaatsgemaakt voor een baby. Maar ik herken ook hier spannend het is voordat je de eerste echo krijgt.

Succes!

Kabayo

Berichten: 14094
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-24 10:58

Hier vallen krampen heel erg mee. Vooral een trekkend gevoel in de buik

Redbutton zo leuk, een buikje. Hier ook, begint nu op te vallen. En een meisje! Wat leuk!
Ja het is balen van mijn werk. Ik ga nu eerst niet wat anders zoeken. Ik heb thuis ook nog een eigen bedrijf (hondenopvang) en die zit straks met de vakantie bomvol. Dus heb dan wel werk zat

Lien_ ik snap dat je niet meer terug gaat naar die dame..

RianneH haha ja merk nu wel dat ik boller wordt en minder makkelijk kan bewegen en bukken :P

BrittSisi wat leuk een jongetje!

Tova vervelend dat je zo'n last hebt van de krampen. Hoop dat het snel overgaat

Sweetgirl welkom! Herkenbaar dat je bang bent om het te verliezen. Dat had ik ook. Maar na de echo nam dat gelukkig wat weg en kon ik meer genieten

Dimphyl bedankt voor de tip van de olie!

Jasz wat een mooie ervaring he, dat hartje <3

Mischa fijn dat de CP goed beviel. Ook lekker dat de verbouwing al opschiet :j

Fenn

Berichten: 6168
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 16:39

Hier ook de ambitie om actiever mee te kletsen. Gigantisch druk geweest op mijn werk. Wel bijgelezen :)

Kabayo, fijn dat je voor straks in ieder geval voldoende werk hebt. :) Gaat het beter met je lijf nu je minder werkt? of ben je nog niet gestopt?

Lien, wanneer mag je weer op controle? Fijn dat je er nu wel vertrouwen in hebt en gelukkig raak je niet zo snel van slag dan! Goed dat je naar iemand anders toe mag :)

RedButton, ja, die buiksprongetjes. Alsof je opeens groeit en dan weer even stopt. Wel leuk ook toch? Dat je het een beetje ziet? En al een keer bij Zwangerfit geweest? Goed idee om daar in te schrijven.

Welkom Sweetgirl1 en wat de rest ook al zegt. Krampen horen er ook een beetje bij. Afwachten nu dus tot de eerste echo.

Mischa, fijn dat het verbouwen wat stappen zet. Leuk dat Centering bevalt. Ik baal wel dat ik niet mee kan doen.

Net was ik bij de extra groei-echo. Baby is 'normale' grootte voor deze termijn *\o/* . Wel veel vruchtwater. Ik word geloof ik nog gebeld met wat tekst en uitleg daarover. Ondertussen ook flink verkouden en mijn stem kwijt. Morgen 26 weken zwanger en ik merk het wel deze week. Ik ben gaar, snel ongezellig en ik wil leuke dingen kopen. Zijn jullie al aan het shoppen? Gezien dit nummer 2 is en ik eigenlijk ben voor 2e hands en duurzaam houd ik me enorm in. MAAR ER IS ZOVEEL LEUKS!!!

annepaardoes

Berichten: 7160
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:23

Redbutton: Dan snap ik wel dat je in het ziekenhuis wil bevallen. Gewoon het zekere voor het onzekere. En fijn dat jullie een goede echo hadden.

Jasz: Heerlijk moment is dat he. Zo bijzonder om het hartje van je kindje te horen.

Britt_Sisi: Zo grappig is dat. Alsof je buik nu heeft besloten “Zo het is tijd. Uitschuifmodus aan.”.

Fenn: Fijn dat de baby goed en gemiddeld groeit. Wat zou het "probleem" zijn van veel vruchtwater?


Vorige week woensdag de geslachtsbepalende echo gehad. We wilde het voor onszelf nog wel een verrassing houden, dus een envelopje meegenomen. Deze vervolgens bij een vriendin door de brievenbus gedaan, omdat zij onze taart zou gaan maken.
Zondag was het zover. Samen met de familie de taart aangesneden:

Afbeelding

Het moge duidelijk zijn. We krijgen een meisje!

Verder wordt ik echt teruggeroepen door mijn lijf. Zondag veel te druk geweest. Wat resulteert in felle steken in mijn rug, bekken en been. Zelfs nu nog. Dus moet echt even wat rustiger aan doen.

Fenn

Berichten: 6168
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:32

Wat een leuke taart! Gefeliciteerd.

Probleem van veel vruchtwater ben ik net op gaan googlen, slecht idee :Y) . Ik laat dat dus ook maar. Voor nu wachten of ik wel of niet gebeld wordt.

jasz

Berichten: 2236
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:40

Gefeliciteerd annepaardoes! En wat fijn dat baby wel normale grootte is Fenn.

Ik had gisteren mijn geslachtsbepalende echo en we krijgen jongen nummer 3 :')
Ik moest het wel even verwerken moet ik eerlijk zeggen. Dit is nu wel echt definitief de laatste en dan zit er geen dochtertje meer in voor mij dus.

Maar daarna was ik gewend aan het idee en heb ik heerlijk kleertjes geshopt en het gevierd met taartjes.

En als ik dan m'n 2 kleine mannen nu zie. Hoe lief ze zijn samen, hoe goed ze het ook kunnen vinden omdat ze qua leeftijd ook weinig schelen. Dat gaat prachtig worden met nog eentje erbij <3

Zoo benieuwd hoe hij zal zijn! Lijkt hij op de oudste, de jongste of meer een mix?

suus_toes

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:46

Annepaardoes; gefeliciteerd! <3
Geniet van jullie meisje! En van de taart uiteraard Y)(^) :D

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 17:48

Oh Fenn, google is niet je beste vriend op dat soort momenten :+ hopelijk niks ergs!

Annepaardoes gefeliciteerd met jullie meisje, enorm leuk zo die taart <3 vervelend dat je zo'n last hebt na een drukke dag, herkenbaar wel, maar lastig om mee om te gaan!

Jasz, ondanks je hoop op een meisje, toch gefeliciteerd met weer een jongen! Ik snap je wel, hier enorm gevoel dat het een meisje gaat zijn en denk, als t niet zo is, dat het even schakelen wordt.

toevallig gister 2 grote tassen met kleding/hydrofiel doeken en nog wat losse spulletjes gekregen van een nicht. Zij heeft een jongetje en een meisje, dus er zit echt vanalles in. Wordt er zo blij van om uit te pakken, meeste is ook echt bruikbaar(afhankelijk van geslacht van onze kleine)

Hier sinds een weekje steeds last van maagzuur, en afgelopen nacht na dag 4 werken opeens enorme beenkramp, wat een verschrikkelijke pijn is dat :wow: verder gelukkig alles prima, zoals ik tegen iedereen zeg; dik en moe, niks anders dan normaal :+

Lien_

Berichten: 2501
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 18:22

Fenn fijn dat baby gewoon normale grootte is! Verder niets googlen. Is nooit een goed idee :') gewoon afwachten hoe moeilijk dat ook is
Ik heb nog twee weken tot de volgende controle en drie weken tot de tussentijdse echo. Wachten duurt lang :j

annepaardoes wat een leuke taart! Gefeliciteerd :) Misschien een domme vraag maar bij de echo zelf, doe je dan gewoon je ogen dicht dat je niet mee kunt kijken, of hoe dan?

jasz knuffel :(:) ik snap dat dat even verwerken is, maar drie jongens is ook leuk! Mijn man heeft ook twee broers en die hebben het zo leuk altijd met z'n drieën.

Wat lief van je nicht Dimphyl. Dik en moe, moet er wel om lachen :+

Wij hebben nog steeds niets aangeschaft, ik ben wel wat kleine dingetjes aan het breien. Voordat we 'echte' aankopen doen wil ik toch wachten op de volgende echo merk ik zelf. Ik heb vooral zin in de schattige kleertjes enzo, maar het is hier warm in de zomer dus ik vind het heel lastig in te schatten wat we nodig gaan hebben.

redbutton
Berichten: 1006
Geregistreerd: 12-12-08

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 18:27

Annepaardoes, gefeliciteerd met jullie meisje! Taart ziet er ook echt lekker uit.

Jasz, jullie gefeliciteerd met jullie derde zoon. Snap dat je even moet slikken, is ergens ook logisch ookal maakt het geen zak uit wat het wordt.

Fenn, ik heb vorig jaar gewerkt met een meisje die ook veel vruchtwater had. Was bij haar geen probleem, had de baby lekker wat bots ruimte. Misschien dat het je wat rust geeft

Hier gaat het ook op en af, last van mijn rug en bekken maar rustig aan doen vind ik lastig. Maar ik leer het via de harde weg.
Ik heb over 2 weken mijn eerste zwangerfit les.

suus_toes

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-05-07
Woonplaats: Eenrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:07

Lien_ schreef:
annepaardoes wat een leuke taart! Gefeliciteerd :) Misschien een domme vraag maar bij de echo zelf, doe je dan gewoon je ogen dicht dat je niet mee kunt kijken, of hoe dan?.


Lien; als annepaardoes net zo'n echo als ik had, dan kun je er echt geen touw aan vast knopen wat die VK ziet.. :')
Ze konden mij alles wijs maken en zou het ook allemaal oprecht geloven. *D

jasz

Berichten: 2236
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:17

Hier was het 3 keer overduidelijk wat het was, dus dan moet je wel je ogen dicht doen ja :'). Ik zei ook zelf gelijk: het is een jongen hé. En bij ons kunnen ze het grote scherm dan uitdoen.

Ik ben al gewend hoor! Duurde de vorige keer wat langer, bij de 2e. Maar nu ging ik er al helemaal vanuit dat het weer een jongen was.

Heb wel gelijk heel erg zin om weer te gaan shoppen. Ik heb nog wel kleertjes, maar veel is ook wel verwassen op een gegeven moment en ik hou ook wel gewoon van weer nieuw kopen.

annepaardoes

Berichten: 7160
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:49

suus_toes schreef:
Lien_ schreef:
annepaardoes wat een leuke taart! Gefeliciteerd :) Misschien een domme vraag maar bij de echo zelf, doe je dan gewoon je ogen dicht dat je niet mee kunt kijken, of hoe dan?.


Lien; als annepaardoes net zo'n echo als ik had, dan kun je er echt geen touw aan vast knopen wat die VK ziet.. :')
Ze konden mij alles wijs maken en zou het ook allemaal oprecht geloven. *D


Wij hebben de ogen dicht gedaan ja. Maar later "de foto" gezien waarmee ze het geslacht heeft beplaad en ik kan het er zelf niet uit opmaken :')

nicole_floor

Berichten: 3284
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 22:28

Jasz gefeliciteerd met jullie jongen en annepaardoes met jullie meisje.

Fenn, snap dat je je zorgen maakt, het zal vast wel niks betekenen!

Ik heb op dit moment echt ontzettend last van maagzuur. Maandag mijn paard gereden, maar vooral veel gestapt want alles kwam omhoog. Gisteren wel mijn kinkhoest vaccinatie gehad, dus vandaag een beetje spierpijn in mijn arm. Vandaag waren ze bij de verloskundige wel weer heel tevreden.

Mijn plan was ook vooral veel 2e hands spullen te kopen. Maar ik moet zeggen dat ik toch wel veel overstag voor nieuwe dingen. :=

Sweetgirl1
Berichten: 4576
Geregistreerd: 17-10-07

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 23:28

Ik wil.heel graag als k een ledikantje koop een 2 in 1. Met commode er zeg maar aan vast. T kamertje is niet enorm groot dus dan is die ideaal er voor.

K kijk voor vele dingen ook 2ehands.

Maandag 1e afspraak ben zo benieuwd

Fenn

Berichten: 6168
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 06:07

Ik ben dus gisteren toen de kleine op bed lag in slaap gedonderd. Had het even nodig blijkbaar. En het zal idd niets zijn. Normaal ben ik heel nuchter. Hiervoor ook maar even de knop om.

Jasz, ah, wat gezellig überhaupt straks drie kinderen in je gezin! Kan me wel een beetje voorstellen dat het schakelen is. Gelukkig nog even tijd om te wennen.

Leuk een stapel kleren dimphyl. En balen van het maagzuur. Dar heb ik nog nooit gehad, maar klinkt niet als een pretje.

En Lien, zelf breien. Zo leuk!

Fijn een goede controle Nicole.

Sweetgirl, ben benieuwd of je een mooie vind. Klinkt wel handig.

Wij gaan de babykamermeubels van marktplaats halen. Vorige keer ook gedaan. En ideaal. Verder hebben we zo ongeveer alles nog en krijgen we een stokke met babyinzet. Ik denk dat ik het shoppen even laat tot mijn verlof.

redbutton
Berichten: 1006
Geregistreerd: 12-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:01

Ik heb alleen muurstickers, kinderwagen en 2 pakjes nieuw gekocht haha. De maxicosi, complete triptrap stoel, meubels, box en badje via marktplaats.
Heb voor kleding al wat aanbiedingen gehad waar ik een doos voor niks mag hebben, ga hier uitzoeken wat ik mooi vind en haal er een hoop reserve kleren uit. En dan kijk ik wat ik nog nodig heb.

jasz

Berichten: 2236
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:31

Ja hier ook alles grote dingen wel tweedehands gekocht. Die hebben we nu nog. Alleen wiegje ga ik weer nieuw kopen, maar die kunnen we ook heel makkelijk weer doorverkopen. En kleding koop ik niet meer tweedehands. Wel gedaan, maar vind vinted dan vaak nog best duur en ook vaak dat er dan vlekken ofzo in zaten.

Voetenzakken wel tweedehands gekocht en stokkestoelen heb ik ook tweedehands, waarvan ik 1 zelf opnieuw geschuurd en gelakt hebt.

Nemen jullie een box? Wij zijn nu net verhuisd natuurlijk, dus qua ruimte kan het nu wel. Vorige huis was daar te klein voor. Maar vraag me af hoevaak ik het ga gebruiken.

M'n 2e legde ik vaak op de grond op een kleed of in de newbornset van de stokke stoel of later in z'n wipper.

Mischa

Berichten: 3503
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:29

Aah gefeliciteerd annepaardoes en jasz met de uitslag! Mooie taart inderdaad :j
Ik denk dat het altijd wel even wennen is wanneer het geslacht toch anders is dan je had gedacht of misschien zelfs gehoopt. Er rust een beetje een taboe op maar ik vind dat je best een voorkeur mag hebben voor een geslacht. Dat het uiteindelijk toch anders is, wil niet zeggen dat je daarom minder van dat kindje zal houden, je zal hooguit even aan het idee moeten wennen. Bijvoorbeeld net zoals je voor een paard gaat kijken, je hebt in je hoofd dat je een grote donkerbruine ruin wil, uiteindelijk kom je thuis met een middelmaats merrie vosje, waarvan je later zo blij ben dat zij het geworden is omdat je zo'n goede band heb ontwikkeld. En zo zie ik het met een kind ook, wat het ook gaat zijn, je zorgt ervoor, ontwikkeld een band en jullie vinden een manier om het leuk te hebben met elkaar.
(Ik vertaal alles in mijn hoofd naar dieren(gedrag), daar heb ik passie voor en ook voor geleerd, dus dan snap ik het voor mezelf beter) :')
Tot zover mijn visie hierover O:)

Betreft spullen, met de kleertjes in kleine maten ben ik zo goed als voorzien, maar al het andere moet allemaal nog aangeschaft worden. Meubels enz zijn nu nog niet handig om aan te schaffen omdat je die dan alleen maar 3 keer in je handen heb om te verplaatsen tijdens de verbouwing, dus daarmee moet ik me erg inhouden.
Ik merk ook dat ik steeds na elke echo weer even een drive krijg om weer wat aan te schaffen. Volgende week heb ik de 20 weken echo, dus zal na een goede uitslag wel weer op marktplaats gaan neuzen :)) waarschijnlijk voor dingen zoals een kinderwagen en eetstoel oid.

Hoe doen jullie dat trouwens met bedjes/slaapplekken? Zoals ik het in mijn hoofd heb komt er een box in de woonkamer, een ledikantje in de slaapkamer en een co-sleeper naast ons bed. Maar ik zat zo eens te denken, is dat echt nodig? Sowieso wonen wij gelijkvloers in een niet al te groot huis, niet dat ruimte hiervoor een probleem is, maar wel dat ik me afvraag of 3 plekken wel nodig is.

DemDeempel

Berichten: 1082
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:51

Ik wil ook weer actiever gaan mee kletsen, merk dat ik soms behoorlijk veel berichten mis en dan een drempel voel om weer in te stappen maar ga het toch proberen.

Het is onze tweede dus het meubel gedoe hebben we al wel grotendeels in huis.
Wij wilden in eerste instantie ook zo veel mogelijk tweedehands, in de praktijk hebben we alles nieuw gekocht. Een box met nieuwprijs 300 was tweedehands dan 225 euro maar dan zelf ophalen, uit elkaar halen en dat ding zag er behoorlijk gebruikt uit. Nieuw had je het inclusief levering en met garantie.

Veel kleding van de eerste wordt gebruikt, toen een jongen nu een meisje, maar rompers en broekjes kunnen altijd wel. Nu alleen wel een zomerkindje dus de praktijk moet uitwijzen hoeveel we echt kunnen gebruiken.

Wij hebben wel een box maar grotendeels doordat we een hond hebben. Als je consequent de box meerdere keren per week even kort gebruikt vinden ze het geen probleem. Vrienden dan ons gebruikten hem alleen in nood een keer per drie weken en dat kindje was het niet gewend en vond het dus ook echt niet leuk.

Roulette_
Berichten: 1065
Geregistreerd: 15-10-12

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:51

Gefeliciteerd Annapaardoes en Jasz, fijn dat je ook gewoon deelt dat je even om moest schakelen. Zou wat mij betreft geen taboe hoeven zijn, dus helemaal eens met Mischa.

Vervelend dat je veel last hebt van maagzuur, Nicole. Maar fijn dat verder alles goed is.

Grappig dat meer mensen hier het plan hadden dingen tweedehands te kopen, maar dat een aantal dat uiteindelijk niet of weinig gedaan heeft. Wij zijn ook van plan om (veel) tweedehands te kopen, in de komende weken eens zien wat daarvan over blijft. Vandaag 13-weken echo gehad en behalve een eigenwijze baby die net niet helemaal handige houdingen aan wilde nemen was alles heerlijk precies normaal. Voor mij het startsein om nu serieus op zoek te gaan naar baby spullen. Afgelopen weekend al spullen naar de stort gebracht om ruimte te maken in ons huis en vandaag na de echo een rondje gelopen door de prenatal voor inspiratie (echo centrum zit ‘in’ de prenatal). Wij hebben echt nog vrijwel niets, precies 1 pakje en 2 slabbetjes :D maar ook nog ruim tijd genoeg om alles bij elkaar te verzamelen en kopen.

nicole_floor

Berichten: 3284
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:09

Over de slaapplekken. Wij hebben een nieuwe babykamer gekocht. Ik mag een cosleeper/wiegje van een vriendin lenen. En ik neem de box van mijn ouders over. Zij hebben ook nog de box van mijn opa en oma, dus kan ik deze nemen.

x_Nadia

Berichten: 1372
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:21

Ik ben even vergeten of ik het al gemeld had hier, zo niet bij deze en anders val ik heerlijk in herhaling(een echt zwangerschapsbrein op t moment)

Maaaar *\%/*
Afbeelding

Farjen

Berichten: 8023
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:30

Weleda olie, daar ga ik even naar op zoek. Zit daar veel parfum in de ingrediënten?
Ik had een crème van Louis widmer gekocht maar sta erna vol uitslag :roll:

Hier al een buik sinds 10 weken, ik kon het toen al amper verstoppen :+ (wel erg opgezette darmen waardoor het nog erger lijkt)
Maar ik ben ook al heel wat kilo's rijker :') Dat valt bij jullie precies allemaal heel erg mee?

Kabayo, gelukkig heb je nog je eigen bedrijfje waar je op kan terugvallen!

Fenn, fijn van de echo! Weet je al iets meer over het vruchtwater? Veel is volgens mij best goed, maar te veel natuurlijk niet.

Annepaardoes, gefeliciteerd met je meisje!

Jasz, gefeliciteerd met je jongen, wel jammer dat er geen meisje bij zit. Maar je krijgt dan later wel 3 schoondochters :D

Dimphyl, hier hetzelfde dik en moe _O- Ik zeg dat ook tegen iedereen :') Bij mij hielpen gemberpilletjes wel goed om mijn maag te kalmeren

Redbutton, hier ook veel last van mijn bekken maar sinds mijn kiné-sessie en oefeningen gaat het wel al een stuk beter! Vandaag mijn 2de sessie gehad en nieuwe oefeningen, dus ik hoop dat de zwangerfit je ook gaat helpen

Ik heb ook al best veel dingen tweedehands, maar dan wel allemaal van mensen die we kennen. Zo via marktplaats vind ik sommige dingen toch wat "vies"? Ik wil nog een park/box kopen voor in de woonkamer maar ik gruwel een beetje van een tweedehands matras van een vreemde :o Een bedje hebben we dan wel tweedehands van een collega :)

Mischa, ik wil dus ook een box/park voor de woonkamer. Want als ik ga koken of naar het toilet, ..., ga ik ons kindje niet op de vloer leggen of helemaal naar boven in haar bedje leggen daarvoor. Ook hebben we 2 honden, dus ik wil ze wel een beetje beschermen :) Enkel over een co-sleeper twijfel ik nog, gaan we dat echt gebruiken of is het beter om direct op hun kamertje te slapen...

Nadia, gefeliciteerd met je zoon!

Yipee

Berichten: 1863
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 14:14

Ik zit een beetje onder een meeleessteen maar ik zal ook weer eens reageren. :)

Zit inmiddels zelf op 30 weken zwangerschap dus loop lekker voor. Ik merk dat het weer zwaarder wordt. Buik zit in de weg en heb wel snel last van mijn bekken bij activiteiten. Na deze week nog 4 weken en dan verlof. Kijk er wel naar uit. Ben ook super snel moe namelijk.

@Annepaardoes: Wat leuk die taart gender reveal! Gefeliciteerd een meisje. :)
X_Nadia: Gefeliciteerd met nog een knul! Super leuk. Vind broer ook wel leuk denk ik?

Voor de misselijke mensen in het topic: Gember pilletjes maar ook pilletjes tegen reisziekte kunnen goed helpen. Ik heb zelf de reispilletjes gebruikt en dat haalde echt het scherpe randje eraf. Maar vreselijk blijft het wel. Na 12-13 weken werd het beter. Pak je rust!

Tweedehands hebben wij zeker wel wat gekocht ook. De box bijvoorbeeld, het wiegje is nog diegene waar ik zelf in gelegen heb, wat kleertjes enz. Maar ook wel veel nieuw. Veel kan je gelukkig wassen. Een matrasje nieuw is dan wel zo fris vind ik.