Tandarts-angst! Tips? Lotgenoten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48233
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Tandarts-angst! Tips? Lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:36

Oh wat erg.... vooral dat je diegene niet kent....als het zo'n opgeblazen hork is dan ben je weer terug bij af dalijk.... kan je niet even contact hebben van te voren...?

Hannanasjuh
Berichten: 259
Geregistreerd: 24-11-22
Woonplaats: Fijnaart

Re: Tandarts-angst! Tips? Lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:55

Ow wat vervelend! Ik duim voor je dat het een fijne tandarts is!

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Re: Tandarts-angst! Tips? Lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 13:19

Ik heb bij de receptie gepolst, en volgens hen is het een lief mens. Ik "kies" ervoor de dame te geloven, want zij is écht een lief mens haha.

Super leuk om te zien: het plantje dat ik na afloop van het vorige traject gekocht heb voor mijn tandarts, stond vrolijk te wezen in haar kantoor! :D

Momo94
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Tandarts-angst! Tips? Lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:36

@LWDaisy
Heel veel succes!

Hier ook een angsthaas.. ik weet dat het een en het ander moet gebeuren.. vooral tussen de kiezen... toch maar een hogere tandartsverzekering gekozen. Nu nog de stap zetten voor een afspraak.. Alleen krijg het al spaans benauwd bij het idee dat ik een afspraak moet maken..

LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-24 10:01

Momo94 schreef:
@LWDaisy
Heel veel succes!

Hier ook een angsthaas.. ik weet dat het een en het ander moet gebeuren.. vooral tussen de kiezen... toch maar een hogere tandartsverzekering gekozen. Nu nog de stap zetten voor een afspraak.. Alleen krijg het al spaans benauwd bij het idee dat ik een afspraak moet maken..


Ik heb de tandartsverzekering ook overwogen, maar in BE lijkt dat weinig zin te hebben.
De eerste 5 jaar heb je er weinig aan, en daarna ook niet, als het gaat om iets dat al gaande was toen je de verzekering aanvroeg :') Als ik mijn leven opnieuw mocht doen, zou ik ze véél vroeger aanvragen haha.

Succes met het maken van je afspraak, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn!

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2435
Geregistreerd: 07-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:02

Ik zweet hem ook de peentjes voor mijn volgende afspraak. 2 vullingen herstellen. Ik heb al tal van behandelingen gehad zonder angst en buiten het werk van de kaak chirurg ook alles zonder verdoving.

Begin dit jaar ben ik flink ziek geweest waar ze diverse gastroscopieen gedaan hebben zonder roesje. Ik kan nu echt niks meer in de buurt van mijn mond hebben. Ik kokhals alles bij elkaar. Nog een paar weken en dan is het over ;(

Momo94
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 13:29

LWDaisy schreef:
Momo94 schreef:
@LWDaisy
Heel veel succes!

Hier ook een angsthaas.. ik weet dat het een en het ander moet gebeuren.. vooral tussen de kiezen... toch maar een hogere tandartsverzekering gekozen. Nu nog de stap zetten voor een afspraak.. Alleen krijg het al spaans benauwd bij het idee dat ik een afspraak moet maken..


Ik heb de tandartsverzekering ook overwogen, maar in BE lijkt dat weinig zin te hebben.
De eerste 5 jaar heb je er weinig aan, en daarna ook niet, als het gaat om iets dat al gaande was toen je de verzekering aanvroeg :') Als ik mijn leven opnieuw mocht doen, zou ik ze véél vroeger aanvragen haha.

Succes met het maken van je afspraak, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn!


ooh.. dat is dan wel balen zeg... ;( dan heeft een verzekering niet veel zin. :(:)


@billy3105
Oeii... heel veel succes! :(:)